Marka Beko została sponsorem Mistrzostw Europy w League of Legends

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Gaming

partnerem merytorycznym działu jest fantasyexpo

Marka Beko została sponsorem Mistrzostw Europy w League of Legends

Beko została oficjalnym partnerem i sponsorem Mistrzostw Europy w League of Legends (LEC). Dzięki tej nowej współpracy Beko chce przedstawić swoją inicjatywę „Jedz jak Mistrz” (Eat Like a Pro) szerszej publiczności, łącząc e-sport ze społeczną odpowiedzialnością.

Jako oficjalny partner LEC, Beko pragnie zwrócić uwagę społeczności graczy na inicjatywę „Jedz jak Mistrz”, która zachęca do zdrowszego jedzenia. Marka planuje rozszerzyć zakres kampanii o aktywacje z profesjonalnymi graczami, aby promować zdrowe nawyki żywieniowe wśród e-sportowców oraz ich fanów. Mistrzowie e-sportu mają być wzorem do naśladowania.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Beko od 30 lat jest gorącym zwolennikiem różnych gałęzi sportu i pomaga w wychowywaniu zdrowych pokoleń. W tej chwili świat idzie w kierunku coraz większej cyfryzacji, z roku na rok coraz bardziej popularny staje się e-sport, coraz więcej młodych ludzi staje się profesjonalnymi graczami. Będąc globalnym liderem i pomysłodawcą kampanii „Jedz jak Mistrz” nie może nas tam zabraknąć. Wiemy jak ważna jest dieta w każdym sporcie, nawet tym elektronicznym. Profesjonalni e-gracze to osoby pracujące bardzo intensywnie swoim umysłem, a to właśnie mózg potrzebuje dużo „dobrych”, mądrze dobranych kalorii i zbilansowanych posiłków. Będąc partnerem LEC możemy współpracować z najlepszymi e-graczami i dzięki nim docieramy do młodych ludzi z przekazem, by nie lekceważyli zdrowej diety – podkreśla Michał Grzeliński, regionalny dyrektor marketingu Beko na Europę Środkowo-Wschodnią.

– Jesteśmy podekscytowani współpracą z Beko. Razem będziemy pracować nad wyjątkowymi komunikatami i aktywacjami, aby zachęcić wszystkich do zdrowszego odżywiania. Już szykujemy kilka zabawnych niespodzianek z profesjonalnymi graczami LEC i z niecierpliwością czekamy na przedstawienie ich wszystkim fanom League of Legends w całej Europie – komentuje rozpoczęcie partnerstwa Alban Dechelotte, szef działu sponsoringu i rozwoju biznesu w Riot Games EU

W dniach 13 i 14 kwietnia 2019 roku marka Beko zadebiutowała jako partner Mistrzostw Europy w League of Legends. Wiosenny split, który odbył się w Rotterdamie, zwyciężyła drużyna G2 Esports, w której składzie występuje Polak, Marcin „Jankos” Jankowski.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij