Marka Beko została sponsorem Mistrzostw Europy w League of Legends

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marka Beko została sponsorem Mistrzostw Europy w League of Legends

Beko została oficjalnym partnerem i sponsorem Mistrzostw Europy w League of Legends (LEC). Dzięki tej nowej współpracy Beko chce przedstawić swoją inicjatywę „Jedz jak Mistrz” (Eat Like a Pro) szerszej publiczności, łącząc e-sport ze społeczną odpowiedzialnością.

Jako oficjalny partner LEC, Beko pragnie zwrócić uwagę społeczności graczy na inicjatywę „Jedz jak Mistrz”, która zachęca do zdrowszego jedzenia. Marka planuje rozszerzyć zakres kampanii o aktywacje z profesjonalnymi graczami, aby promować zdrowe nawyki żywieniowe wśród e-sportowców oraz ich fanów. Mistrzowie e-sportu mają być wzorem do naśladowania.

– Beko od 30 lat jest gorącym zwolennikiem różnych gałęzi sportu i pomaga w wychowywaniu zdrowych pokoleń. W tej chwili świat idzie w kierunku coraz większej cyfryzacji, z roku na rok coraz bardziej popularny staje się e-sport, coraz więcej młodych ludzi staje się profesjonalnymi graczami. Będąc globalnym liderem i pomysłodawcą kampanii „Jedz jak Mistrz” nie może nas tam zabraknąć. Wiemy jak ważna jest dieta w każdym sporcie, nawet tym elektronicznym. Profesjonalni e-gracze to osoby pracujące bardzo intensywnie swoim umysłem, a to właśnie mózg potrzebuje dużo „dobrych”, mądrze dobranych kalorii i zbilansowanych posiłków. Będąc partnerem LEC możemy współpracować z najlepszymi e-graczami i dzięki nim docieramy do młodych ludzi z przekazem, by nie lekceważyli zdrowej diety – podkreśla Michał Grzeliński, regionalny dyrektor marketingu Beko na Europę Środkowo-Wschodnią.

– Jesteśmy podekscytowani współpracą z Beko. Razem będziemy pracować nad wyjątkowymi komunikatami i aktywacjami, aby zachęcić wszystkich do zdrowszego odżywiania. Już szykujemy kilka zabawnych niespodzianek z profesjonalnymi graczami LEC i z niecierpliwością czekamy na przedstawienie ich wszystkim fanom League of Legends w całej Europie – komentuje rozpoczęcie partnerstwa Alban Dechelotte, szef działu sponsoringu i rozwoju biznesu w Riot Games EU

W dniach 13 i 14 kwietnia 2019 roku marka Beko zadebiutowała jako partner Mistrzostw Europy w League of Legends. Wiosenny split, który odbył się w Rotterdamie, zwyciężyła drużyna G2 Esports, w której składzie występuje Polak, Marcin „Jankos” Jankowski.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij