Się kręci - zakupy online w klimacie offline

eCommerce

Instant ROI Platform for eCommerce

Się kręci - zakupy online w klimacie offline

Wg badania Gemius i E-commerce Polska 33% respondentów nie kupuje przez Internet z przyzwyczajenia do sklepów tradycyjnych. Co robią polskie sklepy internetowe, by zakupy online przypominały te dokonywane w sklepach tradycyjnych?

Wg raportu Gemius i e-Commerce Polska 49% osób brak możliwości obejrzenia nabywanego w sieci produktu wskazuje jako główny powód niedokonywania zakupów online. Znaczącą barierę stanowi także obawa przed otrzymaniem produktu innego niż zamawiany (38%) oraz przed problemami z reklamacją czy gwarancją (32%). Ponadto, duże grono osób niekupujących ciągle przyzwyczajonych jest bardziej do zakupów w sklepach tradycyjnych (33%).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

 

Oto kilka sposobów, dzięki którym zakupy przez Internet mogą przypominać te dokonywane w sklepach tradycyjnych:

1) E-commerce działa 24h w tygodniu, 365 dni w roku? Sklep Kolonialny w niedzielę i świeta jest nieczynny:

2) Czekanie w kolejce w sklepie internetowym? Na SpodLady.com to możliwe:

3) W sklepie DeeZee.pl można sprawdzić ile osób aktualnie robi zakupy i jakie produkty wrzucane są do koszyków:

4) e-sizeer.com od 2010 roku przeprowadza cyklicznie Noc Zakupów online:

5) Pracownicy m.in. ANSWEAR.com, księgarni Gandalf.pl czy sklepu Toys4Boys.pl pokazują swoje twarze (polecamy galerię podstron “o nas”):

 

6) Po siedzibie sklepu Planszóweczka.pl można odbyć wirtualny spacer:

 

7) W sklepach felgi.pl, nowe-okulary.pl czy glamstorm.pl można skorzystać z wirtualnych przymierzalni:

 

a heppin.com w ramach akcji “Wybierz, Przymierz, Kup!” pozwala klientom przymierzać ubrania w domu przed dokonaniem płatności za zakupy: 

 

Przy okazji przypominamy o zbiżającej się pod patronatem NowegoMarketingu konferencji Ecommerce Trends 2013 i V Targach eHandlu oraz konkursach Ekomersy 2013 i e-Commerce Polska Awards.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij