Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Tesco rezygnuje z jednorazowych sztućców i talerzy w strefie bistro

Tesco rezygnuje z jednorazowych sztućców i talerzy w strefie bistro
Już do połowy maja ze wszystkich restauracji samoobsługowych Bistro zlokalizowanych w sklepach Tesco znikną jednorazowe sztućce i talerze – zastąpią je naczynia wielokrotnego użytku.
O autorze
1 min czytania 2019-05-07

Tesco to kolejna marka, która postanowiła zaprzestać korzystania z plastikowych jednorazówek. Teraz postanowiła zastąpić tego typu produkty zamiennikami przyjaznymi środowisku w swoich strefach bistro w całej Polsce.

Rezygnacja z naczyń jednorazowego użytku to oszczędność rzędu 4,5 mln talerzy papierowych, które w ubiegłym roku zostały zużyte w restauracjach Bistro w Polsce. Klienci w ubiegłym roku podczas wizyty w restauracji wykorzystali również 9,5 mln plastikowych sztućców oraz ponad 500 tys. kubków papierowych. Wobec tego już wkrótce we wszystkich restauracjach będzie można spożywać posiłki korzystając z nowej zastawy – do oferty wprowadzone zostaną metalowe sztućce oraz ceramiczne kubki i talerze. Z restauracji znikną również kosze, dzięki czemu Tesco ograniczy skalę produkcji odpadów do minimum.

Wiemy jak ważna dla klientów jest wygoda i komfort, dlatego też chcemy, aby zmiany były pozytywne zarówno dla nich, jak i dla środowiska naturalnego. Przeprowadziliśmy już pilotaż w dwóch punktach Bistro w Tarnowskich Górach oraz Zielonej Górze, który został bardzo pozytywnie odebrany. Teraz czas na pozostałe restauracje. Cieszymy się, że już wkrótce we wszystkich Bistro zobaczymy tą przyjazną dla środowiska zmianę – mówi Paweł Łacny, kierownik operacyjny ds. Bistro.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

To kolejny krok w drodze do zmniejszenia negatywnego wpływu opakowań plastikowych na środowisko. Na początku tego roku Tesco zobowiązało się, że do 2020 roku usunie ze składów opakowań produktów marki własnej materiały nienadające się do ponownego przetworzenia. Firma chce również ograniczyć skalę odpadów opakowaniowych w swoich sklepach.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Tesco Polska wprowadziło aplikację FoodCloud, która monitoruje i ułatwia zarządzanie procesem przekazywania nadwyżek żywności. Firma tym samym kontynuuje swoje działania mające na celu zmniejszanie skali marnowania.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się