Aplikacja mobilna DoTrzechDych.pl podpowie, które wino wybrać

Popularność wina w Polsce rośnie. DoTrzechDych.pl - serwis poświęcony winom, pomaga w wyborze, wtedy kiedy ta pomoc jest najbardziej potrzebna - przy sklepowej półce. Po sukcesie aplikacji mobilnej na system Android, przygotowana została na Windows Phone.
O autorze
1 min czytania 2013-09-11

DoTrzechDych.pl to serwis dedykowany “zwykłym konsumentom”, którzy coraz częściej sięgają po wino. W prosty i przystępny sposób opisuje wina dostępne w polskich sklepach – marketach, dyskontach i w sklepach winiarskich.

Mechanizm działania aplikacji jest bardzo prosty. Chcąc wybrać wino konsument wskazuje sklep, w którym właśnie się znajduje, lub też kryteria takie jak preferowany smak czy kolor wina a aplikacja wskazuje wina warte uwagi bazując na rekomendacjach pochodzących z serwisu dotrzechdych.pl. Dodatkowo możliwe jest tworzenie listy win ulubionych.

Wcześniej miłośnicy wina mogli korzystać z aplikacji tylko na urządzeniach z systemem Android. Pozytywne komentarze i ogromne zainteresowanie tą aplikacją skłoniło twórców do rozszerzenia jej na kolejną platformę. – Nasza aplikacja to obecnie najbardziej popularna polska aplikacja mobilna związana z winem – pobrało ją niemal 10 000 osób. Co miesiąc używa jej 3000 użytkowników. Nieustannie dostajemy głosy, że uratowała komuś wieczór lub pomogła wybrać wina na imprezę. Postanowiliśmy więc iść dalej i rozszerzyć jej zasięg. Dzięki współpracy z Whalla Labs możemy zaproponować ją użytkownikom Nokii i innych telefonów z systemem Windows Phone. Zostanie nam już tylko iOS – mówi Gabriel Matwiejczyk, założyciel dotrzechdych.pl

– Wybór Windows Phone jest zrozumiały, skoro to druga najpopularniejsza platforma mobilna w Polsce, posługuje się nią 20% Polskich użytkowników smartfonów – jak mówi Piotr Biegun, CEO w Whalla Labs.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aplikacja DoTrzechDych na platformę Windows Phone została bardzo dobrze przyjęta – zyskała niemal 6 000 użytkowników w pierwszym tygodniu obecności na rynku, a Microsoft wyróżnił ją poprzez promocję na stronie głównej sklepu z aplikacjami.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zarówno wersja na Androida jak i Windows Phone jest bezpłatna.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się