Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Anna Przybysz dołącza do Icon Strategies jako szefowa Akademii Ikon

Do zespołu Icon Strategies dołączyła Anna Przybysz. Pokieruje Akademią Ikon, działem szkoleń agencji. W roli senior account manager będzie również doradzała przy działaniach komunikacyjnych prowadzonych na rzecz klientów agencji.
O autorze
1 min czytania 2019-05-20

W ramach Akademii Ikon agencja oferuje szkolenia dla zarządów firm i menedżerów średniego szczebla poświęcone m.in. opracowywaniu strategii komunikacji, wystąpieniom publicznym, w tym przed kamerą, zasadom współpracy z mediami, również w sytuacjach kryzysowych, czy kształtowaniu wizerunku własnego.

– Z przyjemnością witamy Annę na pokładzie. To doświadczony menedżer public relations i szkoleniowiec. Takie połączenie kompetencji optymalnie wpisuje się w model działania Icon Strategies. W większości świadczymy usługi doradcze w zakresie public relations, których istotnym elementem są szkolenia podnoszące kompetencje komunikacyjne kierownictwa i członków zespołów naszych klientów – mówi Michał Sobiło, założyciel i dyrektor zarządzający Icon Strategies.

Anna Przybysz doświadczenie zdobywała pracując zarówno po stronie agencji, jak również w działach PR. Przed dołączeniem do Icon Strategies pełniła funkcję PR managera w OFFON Agency, agencji wideomarketingu oraz spółce technologicznej i-systems. Jako doradca public relations pracowała dla Polskiego Związku Zarządzania Wierzytelnościami, firmy doradczej FUZERS, czy agencji interaktywnej Cyrek Digital.

Współpracowała z Proto.pl prowadząc warsztaty z SEO PR w ramach Akademii PRoto. Prowadzi zajęcia z zakresu public relations w Wyższej Szkole Biznesu w Chorzowie i w Opolu. Od października również w Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, na kierunku Marketing Internetowy. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj