Agata Modzelewska jest związana z branżą marketingową od ponad 10 lat, w tym czasie zajmowała się tworzeniem komunikacji zarówno w mediach offline’owych jak i digitalowych. Jako Media Manager koordynowała prace podległego zespołu prowadząc działania we wszystkich mediach. Od 4 lat kieruje zespołem specjalistów SEO, pracując dla wszystkich klientów agencji Performics, wśród których są między innymi Samsung, BNP Parisbas, OBI, Żabka czy Sandoz. Jest odpowiedzialna za zarządzanie budżetami klientów, realizację założonych KPI oraz działania nowo biznesowe.
Maciej Krawczyk z digital marketingiem jest związany od 2011 r. Specjalizuje się w realizowaniu długofalowych aktywności marketingowych o efektywnościowym charakterze dla klientów z branży e-commerce, retail, finanse i bankowość. W Performics zarządza zespołami złożonymi ze specjalistów realizujących kampanie w różnorodnych obszarach (m.in. SEM, Paid Social, Programmatic, Afiliacja, Marketing Automation) i koordynuje prace na wielu etapach współpracy z klientem – od budowy i wdrożenia strategii performance przez analitykę i specjalistyczne badania, aż po raportowanie, wnioskowanie i optymalizację. Odpowiedzialny m.in. za współpracę z Getin Bank, BRW, W.KRUK, Frisco, OBI, Lorenz Bahlsen.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Ponadprzeciętne wyniki Agaty Modzelewskiej i Maćka Krawczyka oraz ich doświadczenie i zaangażowanie znajdują odzwierciedlenie w wysokich ocenach wystawianych nam przez Klientów. Bez wątpienia oboje mają ogromny wkład w rozwój naszych specjalistycznych usług, ale także sukcesy nowo biznesowe Performicsa – komentuje Jakub Bielerzewski, dyrektor generalny agencji Performics.