Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Justyna Izydorczyk i Paweł Smolarz awansują w agencji IMAGINE

W zespole IMAGINE zaszły zmiany. Paweł Smolarz awansował na szefa działu client service, a Justyna Izydorczyk będzie budowała dział strategii.
O autorze
0 min czytania 2019-05-22

Justyna Izydorczyk, do tej pory client service director, zajmie się rozwijaniem strategicznych kompetencji IMAGINE. Będzie nadzorować opracowywanie strategii działań digital oraz zarządzać przygotowywaniem strategii komunikacyjnych. Justyna jest związana z branżą marketingową od 12 lat. W IMAGINE zarządzała projektami dla takich klientów, jak m.in. Orange, NJU, T-mobile, Raiffeisen, Nest Bank, mBank, Bank Smart, ASUS, Mitsubishi, Smyk. Wcześniej związana m. in. z Okazje.info czy Vision Advertising Agency.

Paweł Smolarz przejmie obowiązki client service directora. W swoim portfolio ma projekty digitalowe dla Orange, PZPN, Poznań Game Arena, Mitsubishi, EnveloBank, Nest Banku, Getin Banku, Idemii czy Fundacji JiM. Wcześniej związany z agencją ECHO Marketing.