TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Mindshare Polska z 4 nominacjami w konkursie MIXX Awards Europe

Projekty realizowane przez dom mediowy Mindshare Polska zdobyły aż 4 nominacje w tegorocznej edycji konkursu MIXX Awards Europe. Docenione kampanie zostały przeprowadzone dla marek: AXE, Castorama oraz Tymbark.
O autorze
0 min czytania 2019-05-23

Na shortliście MIXX Awards Europe, jednego z najważniejszych konkursów w branży digitalowej, znalazły się 3 kampanie Mindshare Polska. Będą one walczyć o nagrody w 4 kategoriach:

  • „social media” – kampania AXE „What’s your magic”
  • „effective use of data” – kampania “Castorama Inspires”, zgłaszana wraz z GroupM,
  • „virtual and augmented reality” oraz „branded content” – kampania „Tymbark Funbot”, zgłaszana razem z agencją GONG.

Dom mediowy po raz kolejny udowodnił, iż spektakularne wyniki – zarówno marketingowe, jak i komunikacyjne – można osiągnąć dzięki wykorzystaniu najnowszych narzędzi digitalowych, jakościowego contentu, a także precyzyjnemu targetowaniu.

Zwycięzcy MIXX Awards Europe zostaną ogłoszeni 4 czerwca br. podczas gali Interact w Warszawie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj