Marka Kozel wystartowała z kampanią outdoorową „Czesi nas dobre piwo”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Outdoor

partnerem merytorycznym działu jest Jet Line

Marka Kozel wystartowała z kampanią outdoorową „Czesi nas dobre piwo”

Marka Kozel w swojej najnowszej kampanii reklamowej „Czesi nas dobre piwo” postawiła na dwie niestandardowe aranżacje nośników outdoorowych. Na ulicach największych miast w Polsce można zobaczyć wiaty przystankowe z animowanym plakatem i billboardy 18 z elementami przestrzennymi.

To pierwsza kampania marki Kozel łącząca dwa niestandardowe rozwiązania w outdoorze. Druk soczewkowy na kreacjach animuje statyczny plakat, tworząc wrażenie ruchu kozła w wiatach przystankowych. Natomiast dzięki wykorzystaniu elementów konstrukcyjnych nośników typu billboard 18, na których umieszczono butelki i kufel piwa Kozel, kampania nabiera wielopłaszczyznowego wymiaru.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Nowoczesny outdoor daje wiele możliwości, z których skorzystaliśmy – mówi Barbara Baranowska – senior brand manager marki Kozel. – Liczymy, że ta niestandardowa i zwracająca uwagę kampania przełoży się na jeszcze większą rozpoznawalność naszej marki – dodaje Baranowska.

Kampania piwa Kozel realizowana jest do końca maja br. w ośmiu największych polskich miastach. Niestandardowe działania uzupełniają reklamy na tradycyjnych nośnikach. 

Wiaty przystankowe oraz billboardy wykorzystane w akcji należą do portfolio AMS. Agencja kreatywna obsługująca projekt to AdValue, agencja mediowa – Zenith.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij