To pierwsza kampania marki Kozel łącząca dwa niestandardowe rozwiązania w outdoorze. Druk soczewkowy na kreacjach animuje statyczny plakat, tworząc wrażenie ruchu kozła w wiatach przystankowych. Natomiast dzięki wykorzystaniu elementów konstrukcyjnych nośników typu billboard 18, na których umieszczono butelki i kufel piwa Kozel, kampania nabiera wielopłaszczyznowego wymiaru.
– Nowoczesny outdoor daje wiele możliwości, z których skorzystaliśmy – mówi Barbara Baranowska – senior brand manager marki Kozel. – Liczymy, że ta niestandardowa i zwracająca uwagę kampania przełoży się na jeszcze większą rozpoznawalność naszej marki – dodaje Baranowska.
Zobacz również
Kampania piwa Kozel realizowana jest do końca maja br. w ośmiu największych polskich miastach. Niestandardowe działania uzupełniają reklamy na tradycyjnych nośnikach.
Wiaty przystankowe oraz billboardy wykorzystane w akcji należą do portfolio AMS. Agencja kreatywna obsługująca projekt to AdValue, agencja mediowa – Zenith.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]