PGE uruchomiło przetarg na wybór agencji reklamowych

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
PGE uruchomiło przetarg na wybór agencji reklamowych

PGE Polska Grupa Energetyczna uruchomiła przetarg na wybór agencji reklamowych ATL i BTL, z którymi będzie współpracować przez najbliższe dwa lata.

Agencje wyłonione przez PGE w przetargu będą zajmowały się realizacją kampanii reklamowych oraz realizacją bieżących projektów marketingowych. Planowane działania w tym zakresie obejmować będą zarówno reklamę ATL, jak i materiały BTL.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Umowa ramowa zawarta będzie na czas określony, czyli na 24 miesiące licząc od momentu podpisania lub do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na jej realizację, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.

PGE zamierza zawrzeć umowy ramowe z więcej niż jedną agencją. Czas na złożenie ofert upływa 10 czerwca 2019 r.

Szczegóły na temat postępowania dostępne są pod adresem swpp2.gkpge.pl/app/demand/notice/public/27396/details

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij