Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Grześki latem nie pływają w czekoladzie!” – wakacyjna kampania marki Grześki

W czerwcu wystartowała kampania reklamowa marki Grześki. Działania realizowane pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie” wspierają ofertę wafli bez polewy, jako idealną przekąskę w upalne dni. Komunikację zaplanowano na okres czerwiec-lipiec, na nośnikach outdoor, tv, radiu i internecie.
O autorze
0 min czytania 2019-06-03

Kampania marki Grześki będzie realizowana etapowo. Od 1 czerwca w największych miastach w Polsce pojawią się kreacje na nośnikach reklamy zewnętrznej. W kolejnym kroku, komunikację wzmocnią emisje spotów reklamowych w wybranych stacjach telewizyjnych, które potrwają do końca lipca. Dopełnieniem kampanii 360˚ będą działania w mediach społecznościowych i sieci kin. W punktach sprzedaży akcję wspierają dodatkowe ekspozytory i dedykowane materiały POS.

Grześki to silna polska marka z długoletnią tradycją i jedne z najchętniej kupowanych wafelków impulsowych w Polsce. Z szerokiej oferty produktowej marki, na lato rekomendowane są szczególnie warianty bez czekolady, takie jak: Grześki dziel na 6, Grześki Mega kakaowe i Grześki Gofree.

Media do kampanii zakupił Initiative. Działania online zaplanował Pure Play. Komunikację PR prowadzi Kolterman Media Communications.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj