„Grześki latem nie pływają w czekoladzie!” – wakacyjna kampania marki Grześki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Grześki latem nie pływają w czekoladzie!” – wakacyjna kampania marki Grześki

W czerwcu wystartowała kampania reklamowa marki Grześki. Działania realizowane pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie” wspierają ofertę wafli bez polewy, jako idealną przekąskę w upalne dni. Komunikację zaplanowano na okres czerwiec-lipiec, na nośnikach outdoor, tv, radiu i internecie.

Kampania marki Grześki będzie realizowana etapowo. Od 1 czerwca w największych miastach w Polsce pojawią się kreacje na nośnikach reklamy zewnętrznej. W kolejnym kroku, komunikację wzmocnią emisje spotów reklamowych w wybranych stacjach telewizyjnych, które potrwają do końca lipca. Dopełnieniem kampanii 360˚ będą działania w mediach społecznościowych i sieci kin. W punktach sprzedaży akcję wspierają dodatkowe ekspozytory i dedykowane materiały POS.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Grześki to silna polska marka z długoletnią tradycją i jedne z najchętniej kupowanych wafelków impulsowych w Polsce. Z szerokiej oferty produktowej marki, na lato rekomendowane są szczególnie warianty bez czekolady, takie jak: Grześki dziel na 6, Grześki Mega kakaowe i Grześki Gofree.

Media do kampanii zakupił Initiative. Działania online zaplanował Pure Play. Komunikację PR prowadzi Kolterman Media Communications.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij