Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Krzysztof Iwiński dołączył do Walk Creative na stanowisku senior art director

Krzysztof Iwiński objął stanowisko senior art directora w Walk Creative. Będzie odpowiedzialny za działania z obszaru new business oraz najważniejsze projekty dla głównych Klientów agencji.
O autorze
1 min czytania 2019-06-03

Krzysztof Iwiński jest absolwentem Uniwersytetu Wrocławskiego, ukończył studia na Wydziale Nauk Społecznych. Karierę w branży reklamowej rozpoczął niespełna 20 lat temu w Ammirati Puris Lintas i Lowe GGK. Od roku 2009 pełnił funkcję dyrektora kreatywnego w agencji Leo Burnett i dwukrotnie zdobył tytuł Agencji Roku (2009 i 2010). Od stycznia 2012 roku w agencji Good odpowiadał za rozwój relacji i produkt kreatywny. Rok później stworzył od podstaw nową markę telekomunikacyjną – NJU Mobile. Tworzył kampanie reklamowe produktów w wielu kategoriach, m.in. ubezpieczenia, banki, telekomunikacja, motoryzacja, elektronika, FMCG, napoje alkoholowe. Pracował dla takich klientów jak Orange, PZU, Fiat, Mercedes, BMW, Mini Moris, Vizir, Bonux, Pekao SA, Królewskie, Żywiec, Heineken czy Książęce. Jego prace zdobywały główne nagrody w konkursach Golden Drum, Kreatura, Meribel, KTR, były także zakwalifikowane do finału w Epica, Eurobest oraz Cannes.

Do Walk Creative przeszedł z agencji Ogilvy, w której również pełnił funkcję senior art directora. Jego dołączenie do Walk jest wynikiem rozwoju zespołu kreatywnego agencji.