Krzysztof Iwiński jest absolwentem Uniwersytetu Wrocławskiego, ukończył studia na Wydziale Nauk Społecznych. Karierę w branży reklamowej rozpoczął niespełna 20 lat temu w Ammirati Puris Lintas i Lowe GGK. Od roku 2009 pełnił funkcję dyrektora kreatywnego w agencji Leo Burnett i dwukrotnie zdobył tytuł Agencji Roku (2009 i 2010). Od stycznia 2012 roku w agencji Good odpowiadał za rozwój relacji i produkt kreatywny. Rok później stworzył od podstaw nową markę telekomunikacyjną – NJU Mobile. Tworzył kampanie reklamowe produktów w wielu kategoriach, m.in. ubezpieczenia, banki, telekomunikacja, motoryzacja, elektronika, FMCG, napoje alkoholowe. Pracował dla takich klientów jak Orange, PZU, Fiat, Mercedes, BMW, Mini Moris, Vizir, Bonux, Pekao SA, Królewskie, Żywiec, Heineken czy Książęce. Jego prace zdobywały główne nagrody w konkursach Golden Drum, Kreatura, Meribel, KTR, były także zakwalifikowane do finału w Epica, Eurobest oraz Cannes.
Do Walk Creative przeszedł z agencji Ogilvy, w której również pełnił funkcję senior art directora. Jego dołączenie do Walk jest wynikiem rozwoju zespołu kreatywnego agencji.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024