Krzysztof Iwiński dołączył do Walk Creative na stanowisku senior art director

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Krzysztof Iwiński dołączył do Walk Creative na stanowisku senior art director

Krzysztof Iwiński objął stanowisko senior art directora w Walk Creative. Będzie odpowiedzialny za działania z obszaru new business oraz najważniejsze projekty dla głównych Klientów agencji.

Krzysztof Iwiński jest absolwentem Uniwersytetu Wrocławskiego, ukończył studia na Wydziale Nauk Społecznych. Karierę w branży reklamowej rozpoczął niespełna 20 lat temu w Ammirati Puris Lintas i Lowe GGK. Od roku 2009 pełnił funkcję dyrektora kreatywnego w agencji Leo Burnett i dwukrotnie zdobył tytuł Agencji Roku (2009 i 2010). Od stycznia 2012 roku w agencji Good odpowiadał za rozwój relacji i produkt kreatywny. Rok później stworzył od podstaw nową markę telekomunikacyjną – NJU Mobile. Tworzył kampanie reklamowe produktów w wielu kategoriach, m.in. ubezpieczenia, banki, telekomunikacja, motoryzacja, elektronika, FMCG, napoje alkoholowe. Pracował dla takich klientów jak Orange, PZU, Fiat, Mercedes, BMW, Mini Moris, Vizir, Bonux, Pekao SA, Królewskie, Żywiec, Heineken czy Książęce. Jego prace zdobywały główne nagrody w konkursach Golden Drum, Kreatura, Meribel, KTR, były także zakwalifikowane do finału w Epica, Eurobest oraz Cannes.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Do Walk Creative przeszedł z agencji Ogilvy, w której również pełnił funkcję senior art directora. Jego dołączenie do Walk jest wynikiem rozwoju zespołu kreatywnego agencji.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij