UNIQUE ONE wygrało przetarg na obsługę loterii PKN ORLEN

Agencja UNIQUE ONE wygrała przetarg na całościową obsługę loterii promocyjnej spółki PKN ORLEN. Działania promocyjne potrwają do 31 grudnia 2019 roku.
O autorze
1 min czytania 2019-06-04

Loteria promocyjna pod hasłem „Loteria Orlen”, wystartowała 23 kwietnia i potrwa do 31 grudnia 2019 roku. Jest to okres przyjmowania zgłoszeń do loterii oraz wydawania zdrapek promocyjnych na stacjach Orlen.

Aby wziąć udział w loterii, należy w trakcie trwania okresu promocyjnego kupić co najmniej jeden Zestaw Promocyjny, a następnie odebrać zdrapkę. Uczestnik od razu dowiaduje się, czy wygrał samochód (88 samochodów marki Peugeot SUV 3008) czy jeden z produktów marki VERVA (11 650 000 nagród). Dodatkowo, uczestnik programu VITAY może rejestrować kody ze zdrapek na www.loteria.orlen.pl i grać o wyjazd na wyścig, w którym bierze udział Robert Kubica (6 ekskluzywnych 5-cio osobowych wycieczek). Terminy losowań nagród dodatkowych są dostępne na stronie internetowej loterii. Losowania tych nagród emitowane będą na antenie Telewizji Polskiej.

Loterię wspiera kampania reklamowa w telewizji, radio, internecie oraz materiały POS i landing page akcji. Za kreację odpowiada agencja Red8.

Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za opracowanie i obsługę loterii (przyjmowanie zgłoszeń, obsługę prawną) i jej organizację (weryfikacja zgłoszeń, zakup samochodów oraz wyjazdów na wyścigi Roberta Kubicy), a także za przygotowanie strony loteryjnej: www.loteria.orlen.pl.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj