Niestandardowe billboardy Coca-Coli dosłownie pokazują, jak segregować odpady

Outdoor

partnerem merytorycznym działu jest Jet Line

Niestandardowe billboardy Coca-Coli dosłownie pokazują, jak segregować odpady

„Open, taste, recycle with us” – takie hasło znalazło się na billboardach marki Coca-Cola z dłonią, która wskazuje na coś palcem – a dokładniej na prawdziwy kosz do recyklingu odpadów, stojący obok nośników reklamowych.

Marka Coca-Cola w przeciągu ostatnich kilkunastu miesięcy podjęła się wielu działań mających na celu ochronę naszego środowiska. W pierwszej kolejności brand postanowił zająć się plastikowymi butelkami, w których przeważnie sprzedawany jest napój firmy. Zgodnie z inicjatywą „Świat bez odpadów” marka chce m.in. poddać recyklingowi taką samą liczbę opakowań, jaka trafia do konsumenta.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W celu zachęcenia swoich klientów do działania, Coca-Cola stworzyła serię billboardów, które mają za zadanie zwracać uwagę na recykling odpadów. Na czerwono-białych kreacjach umieszczono wizerunek dłoni z palcem wskazującym na kosze na śmieci stojące tuż obok billboardów. W ten sposób marka chciała mieć pewność, że klienci z łatwością znajdą odpowiednie pojemniki do odpadów, a jednocześnie zachęcić ich do recyklingu.

Za realizację odpowiada agencja Publicis Italy.

PS

W ramach globalnej akcji #NeverSettle Coca-Cola we współpracy z Miastem Stołecznym Warszawa i Fundacją Nasza Ziemia ufunduje miastu 10 nowoczesnych automatów do oddawania opakowań szklanych, plastikowych i aluminiowych.

PS2

Zachęcamy też do sprawdzenia innych ciekawych przykładów kampanii z wykorzystaniem billboardów.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij