Marka Coca-Cola w przeciągu ostatnich kilkunastu miesięcy podjęła się wielu działań mających na celu ochronę naszego środowiska. W pierwszej kolejności brand postanowił zająć się plastikowymi butelkami, w których przeważnie sprzedawany jest napój firmy. Zgodnie z inicjatywą „Świat bez odpadów” marka chce m.in. poddać recyklingowi taką samą liczbę opakowań, jaka trafia do konsumenta.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W celu zachęcenia swoich klientów do działania, Coca-Cola stworzyła serię billboardów, które mają za zadanie zwracać uwagę na recykling odpadów. Na czerwono-białych kreacjach umieszczono wizerunek dłoni z palcem wskazującym na kosze na śmieci stojące tuż obok billboardów. W ten sposób marka chciała mieć pewność, że klienci z łatwością znajdą odpowiednie pojemniki do odpadów, a jednocześnie zachęcić ich do recyklingu.
Za realizację odpowiada agencja Publicis Italy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
W ramach globalnej akcji #NeverSettle Coca-Cola we współpracy z Miastem Stołecznym Warszawa i Fundacją Nasza Ziemia ufunduje miastu 10 nowoczesnych automatów do oddawania opakowań szklanych, plastikowych i aluminiowych.
PS2
Zachęcamy też do sprawdzenia innych ciekawych przykładów kampanii z wykorzystaniem billboardów.