Reanult stworzył billboard, który obniża cenę samochodu elektrycznego, gdy rośnie zanieczyszczenie powietrza

Reanult stworzył billboard, który obniża cenę samochodu elektrycznego, gdy rośnie zanieczyszczenie powietrza

Na jednym z budynków w Bukareszcie pojawiła się wielka, interaktywna reklama, która obniża cenę elektrycznego samochodu Renault Zoe, gdy tylko poziom zanieczyszczenia powietrza wzrośnie.

Według rankingu TomTom Traffic Index Bukareszt jest jedną z najbardziej zanieczyszczonych stolic w Europie, jeśli chodzi o powietrze. Rząd państwa, chcąc zachęcić mieszkańców do zakupu elektrycznych samochodów, które według wielu ekspertów są lepsze dla naszego ekosystemu niż te na benzynę czy diesel, wprowadził tzw. bonus środowiskowy, czyli dopłatę do elektryków.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Renault również postanowiło zachęcić mieszkańców Rumunii do zakupu aut elektrycznych, w związku z czym marka stworzyła nietypowy, interaktywny billboard wyświetlający cenę samochodu Renault Zoe, która za pomocą specjalnego algorytmu obniżała się lub wzrastała w zależności od poziomu zanieczyszczenia powietrza wskazywanego przez czujniki umieszczone w obszarach o dużym natężeniu ruchu.

Za realizację odpowiada agencja Publicis Romania.

PS

Konkurs na czujniki jakości powietrza, billboard pochłaniający smog w Warszawie, bieg w maskach AirRun w Krakowie i wsparcie dla spirometrycznych badań płuc w całej Polsce – to główne elementy drugiej odsłony kampanii „Wiem, czym oddycham” Avivy.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij