Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Roche zdobywa wyróżnienia za swoje podejście do pracowników

Roche Global IT Solution Centre zdobył dwa wyróżnienia w kategorii „Wewnętrzna Kampania Wizerunkowa” w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2019.
O autorze
1 min czytania 2019-06-12

5 czerwca odbyła się uroczysta gala konkursu dla najlepszych pracodawców, którzy prowadzą w swoich organizacjach działania employer brandingowe godne naśladowania. W tym wydarzeniu wzięli też udział i wyróżnieni zostali przedstawiciele firmy Roche.

– Jestem szczególnie dumna z docenienia projektu „Live Well, Feel Included”, bo wymagał od nas nie tylko intensywnej pracy, ale i odwagi. Okazało się jednak, że można przeprowadzić dwutygodniową wewnętrzną kampanię na tematy trudne i nierzadko kontrowersyjne – jak np. tolerancja, otwartość, depresja – uzyskując nie tylko ogromne zainteresowanie pracowników i przełamanie pewnego tabu, ale także uznanie w oczach jury – Aleksandra Pagórska, project manager „Live Well, Feel Included” w Roche Global IT Solution Centre

Niektóre branże – między innymi IT – wciąż zmagają się z deficytem kobiet – zwłaszcza na wysokich stanowiskach.

Kobietom nie tylko trudniej jest podjąć decyzję o pracy w sektorze IT, ale też wybić się w zmaskulizowanej strukturze.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Roche Polska postanowił zwrócić uwagę na tę sytuację i poprzez inicjatywę Female Booster, która wspiera ideę Balance for better, promuje równowagę płci w zespołach i na stanowiskach kierowniczych oraz inspiruje i wspiera rozwój kobiet w branży IT we wszystkich działach organizacji.

Roche prowadzi szereg różnych działań mających na celu stworzenie przyjaznego środowiska pracy, w którym można zwiększyć swoje kompetencje zawodowe, jednocześnie dbając o swoje zdrowie i samopoczucie. Organizacja podkreśla, że balans w środowisku pracy jest największą siłą każdego przedsiębiorstwa, a zróżnicowane zespoły są kluczem nie tylko do wprowadzania innowacji i zwiększania efektywności, lecz także stworzenia przyjaznego środowiska pracy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Spośród wielu zgłoszeń to właśnie te dwie kampanie zostały docenione i wyróżnione w swojej kategorii przez jury konkursu Employer Branding Excellence Awards 2019. Wyróżnienie pokazuje, że Roche jest odpowiednią firmą dla osób, które utożsamiają się z jej wartościami oraz ważne jest dla nich poczucie przynależności, tolerancja, dobra atmosfera w organizacji oraz dbałość o zdrowie pracowników.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się