Wybrano nowe władze IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wybrano nowe władze IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy

11 czerwca 2019 r. członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy na Walnym Zebraniu sprawozdawczo-wyborczym wybrali nowe władze Stowarzyszenia, które będą sprawować swoją funkcję w latach 2019–2021.

IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy działa w Polsce od 1993 r. Aktualnie należy do niego już ponad 130 członków, którzy zgrupowani są w trzech kuriach: marketerów, mediów i proffesional services (agencje). Podczas Walnego Zebrania Członków w dniu 11 czerwca 2019 r. wybrano nowe władze do Zarządu, Rady Nadzorczej i Sądu Dyscyplinarnego IAA Polska.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Skład Zarządu na lata 2019-2021

Marketerzy

  • Rafał Jakubowski, dyrektor marketingu w mBank S.A.
  • Michał Sobolewski, dyrektor marketingu w randze Członka Zarządu w Play
  • Michał Szaniecki, managing director SEAT & Cupra w Volkswagen Group

Media

  • Beata Golubińska, dyrektor zarządzająca w Media Impact (Ringier Axel Springer Polska)
  • Andrzej Karasowski, dyrektor premium TV (Grupa TVN)
  • Arkadiusz Marszałek, strategy lead w Google Poland

Proffesional services

  • Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM w Polsce
  • Jacek Olechowski, prezes Mediacap SA
  • Agnieszka Sora, dyrektor zarządzająca w Gfk Polonia

Skład Rady Nadzorczej na lata 2019-2021

  • Elżbieta Gorajewska, prezes w Nielsen Audience Measurement
  • Małgorzata Rokita, dyrektor marketingu w randze członka zarządu Procter & Gamble
  • Stanisław Janowski, prezes zarządu w Telewizji Polsat
  • Igor Kaleński, prezes grupy BBDO w Polsce oraz global e-commerce lead w Molecular BBDO
  • Paweł Kowalewski, prezes i dyrektor kreatywny agencji Communication Unlimited
  • Marcin Pery, prezes zarządu Gemius SA
  • Jakub Potrzebowski, partner zarządzający w Group One SA

Skład Sądu Dyscyplinarnego na lata 2019-2021

  • Isabella Krüger-Pawlowski, prezes zarządu w METRO Advertising
  • Sebastian Podrzycki, country manager w Adtoox
  • Jerzy Straszewski, prezes zarządu Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej

Kolejnym krokiem w formowaniu się nowych władz IAA Polska będzie wybór Prezesa Zarządu oraz Przewodniczącego Rady Nadzorczej. Zgodnie z aktualnie obowiązującym statutem Prezesa wybierają członkowie zarządu ze swego grona, podobnie jest w wypadku wyboru Przewodniczącego Rady Nadzorczej. Pierwsze posiedzenia obu organów kolegialnych zaplanowano na przełom czerwca i lipca.

We władzach Stowarzyszenia znaleźli się przedstawiciele wiodących marketerów, najważniejszych mediów, agencji mediowych, reklamowych i badawczych, a także mniejszych firm zaangażowanych w proces komunikacji marketingowej w Polsce. Taki skład władz IAA Polska pozwala z optymizmem spoglądać w przyszłość w kontekście wzmacniania jego skuteczności w działaniach podejmowanych na rzecz branży komunikacji marketingowej w Polsce – mówi Jerzy Minorczyk, Dyrektor Generalny IAA Polska.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij