Tyskie – Przejdź na Ty! w dniu sąsiada

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Tyskie – Przejdź na Ty! w dniu sąsiada

Banery z imionami sąsiadów umieszczone na jednej z kamienic w centrum Warszawy i sonda uliczna zachęcająca do przechodzenia na Ty – to kolejna odsłona kampanii marki Tyskie. Niestandardowe formaty reklamowe zawisły z okazji Europejskiego Dnia Sąsiada, przypadającego w tym roku na 28 maja.

Poprzednia akcja zachęcająca ludzi do Przechodzenia na Ty w barze umieszczonym w windzie w bloku, prowadzona przez markę, spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem i udowodniła, jak duży potencjał tkwi w działaniach, opartych na tematach społecznych. Tym razem Tyskie postawiło na niestandardowe przedsięwzięcie w samym centrum stolicy. W ramach swojej platformy Przejdźmy na Ty, marka umieściła na elewacji jednego z budynków mieszkalnych w sercu Warszawy banery z imionami, zachęcając do tego, byśmy poznawali się nawzajem i przechodzili na Ty.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Termin przeprowadzenia akcji – Europejski Dzień Sąsiada – został wybrany nieprzypadkowo potraktowano go jako idealną okazję do zacieśnienia relacji z najbliższym otoczeniem. Pozwoliło to także na zwiększenie potencjału komunikacyjnego, dzięki dodatkowemu zainteresowaniu mediów ogólnopolskich. Tego dnia redakcje telewizyjne i radiowe chętnie wtórowały marce, zachęcając ludzi do przechodzenia na Ty.

Aktywacja została wsparta współpracą z Danielem Rusinem, youtuberem znanym jako Reżyser Życia, który był odpowiedzialny za społeczne pogłębienie tematu. W ramach współpracy przeprowadził on sondę, pytając jak my, Polacy, podchodzimy do naszych  sąsiadów, czy chętnie przechodzimy z nimi na Ty - jakie mamy z nimi relacje, za co ich lubimy, doceniamy, a co nas w nich denerwuje, czy w ogóle ich znamy. Materiał, zachęcający też do przechodzenia z nimi na Ty, umieszczony na Youtube, w ciągu kilku dni obejrzało blisko 200 tys. osób.

– Przejdźmy na Ty jest platformą, która daje nam dużo swobody w zakresie niestandardowych form komunikacji e. Pokazujemy ludzkie emocje, radości, zachęcamy ludzi do zbliżania się do siebie. Tak też prowadzimy nasze działania komunikacyjne. Wcześniej sąsiedzi poznawali się przy Tyskim w windzie, dziś na swoich balkonach – mówi Kamila Sucharzewska, z zespołu marki Tyskie.

Działania marki zostały docenione zarówno przez mieszkańców, jak  i branżę – reakcje wśród nich były bardzo pozytywne.  Pod postami w grupach branżowych przeważały opinie potwierdzające, że taka forma kampanii outdorowych jest ciekawą i kreatywną formą obrandowania kamienic. Akcja odbiła się szerokim echem, czego dowodzą zasięgi materiałów opublikowanych przez influencerów oraz liczba polubień i komentarzy.

Kampanię wspierają działania digitalowe prowadzone w internecie, m.in. kanał Tyskie na Instagramie. Profil Tyskiego prezentuje sylwetki osób, z którymi marka przeszła na Ty – realne postacie i ich historie, w tonacji dokumentalnej.

Marka prowadzi też cykliczny konkurs na Facebooku, w którym do wygrania są spersonalizowane szklanki , które mają posłużyć do stuknięcia się i przejścia z innymi na Ty. Co tydzień pada w nich pytanie skierowane do osób, których  imiona widnieją na szklankach oraz ich znajomych o to, w jaki sposób przeszli na Ty.  W tym wypadku  były to historie dotyczące relacji z najbliższym otoczeniem i przechodzenia na Ty z sąsiadami.

Za działania związane z kampanią odpowiadają: agencja Bardzo – kreacja, agencja Gong – koncept i działania digital, dom mediowy Zenith – planowanie i zakup mediów, Tailor Made PR – działania PR oraz Influence marketing.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij