Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

TikTok wprowadza nowe formaty reklamowe

TikTok wprowadza cztery wyspecjalizowane narzędzia umożliwią angażowanie fanów marki, zwiększanie jej świadomości, czy organizowanie specjalnych challengów. Co więcej, wszystkie interakcje są mierzone, więc marki mogą w łatwy sposób ocenić efekty kampanii.
O autorze
1 min czytania 2019-06-17

– Marketerzy dostali do ręki potężne narzędzia do kreowania wizerunku i angażowania fanów. Dzięki współpracy z wydawcą aplikacji poznaliśmy szczegóły formatów i wiemy dokładnie, w jaki sposób będą działać i jak będą mierzone ich wyniki. W kampaniach marketingowych można już wykorzystać nowe rozwiązania, które wzmocnią ich efekty – mówi Alicja Stefaniak, group Account Director w agencji GetHero

Potwierdziły się dotychczasowe informacje i na TikToku pojawiły się cztery nowe typy reklam: Brand Takeover, In-Feed Video, Hashtag Challenge i Branded Effects. Zgodnie z informacjami pozyskanymi przez GetHero marki będą mogły mierzyć między innymi liczbę kliknięć, reakcji, wyświetleń czy udostępnień. Możemy także liczyć na dane dotyczące wzrostu i spadku zainteresowania fanów.

Jednym z ciekawszych rozwiązań będzie Brand Takeover. Tylko jeden reklamodawca dziennie może używać tego formatu, ale w zamian marka, w konkretnym regionie, “przejmuje” TikToka i każdy użytkownik po otworzeniu aplikacji będzie miał kontakt z reklamą w postaci 3-sekundowego statycznego zdjęcia, albo 3-5 sekundowego gifa lub wideo. Dzięki temu można w łatwy sposób przekierować użytkownika na dowolny wewnętrzny profil lub zewnętrzny adres. Największe korzyści to stały eCPM – efektywny koszt pozyskania użytkownika oraz niski koszt zasięgu. W trakcie tego typu kampanii marketerzy uzyskują informacje o liczbie kliknięć, reakcjach i unikalnym zasięgu.

Wprowadzanie nowych narzędzi przez Bytedance jest odpowiedzią na rosnące zainteresowanie marketerów platformą. Zgodnie z najnowszymi danymi TikTok ma w Polsce miesięcznie 2,1 miliona aktywnych użytkowników, a łączna ilość wyświetleń filmów każdego miesiąca przekracza już 6 miliardów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Informacje na temat wszystkich formatów reklamowych wraz z zasadami działania i wskaźnikami udostępnione są w formie kompendium na stronie: gethero.pl/kompendium-tiktok.

Słuchaj podcastu NowyMarketing