Heinz wypuścił spot ketchupu z Edem Sheeranem

Heinz wypuścił spot ketchupu z Edem Sheeranem
Informacje o planowanej współpracy marki Heinz z brytyjskim piosenkarzem Edem Sheeranem wywołały duże emocje w mediach – teraz do sieci trafił zabawny spot brandu, w którym wziął udział artysta.
O autorze
1 min czytania 2019-06-18

Na początku czerwca br. rozeszła się informacja o tym, że brytyjski piosenkarz Ed Sheeran nawiązał współpracę z marką Heinz, której jest wielkim – jeśli nie największym – fanem. Artysta w wielu wywiadach podkreślał, że gdziekolwiek wyjeżdża, ma ze sobą butelkę ketchupu, a jego kultową etykietę wytatuował sobie nawet ramieniu.

W związku z tym, piosenkarz sam zaproponował marce współpracę, a ta z entuzjazmem przyjęła propozycję. W efekcie powstała limitowana edycja ketchupu pod nazwą Edchup, dostępna na wielu rynkach, w tym polskim. Teraz natomiast przyszedł czas na kolejny krok.

Wczoraj, 17 czerwca br., został wyemitowany pierwszy spot reklamowy w ramach współpracy marki Heinz i Eda Sheerana. Co ciekawe, brytyjski piosenkarz nie tylko zagrał w nim główną rolę, ale również napisał do niego scenariusz! Historię zaś oparł na osobistych doświadczeniach i sytuacjach, jakie nieraz go spotykały.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Heinz z okazji tegorocznych walentynek ogłosił na Twitterze konkurs, w którym 150 osób miało szansę wygrać mały słoiczek nietypowego kawioru. Nietypowego, bowiem nie składał się on z ikry ryb, a maleńkich perełek ketchupu.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Z okazji tegorocznych świąt wielkanocnych marka Heinz postanowiła uraczyć swoich klientów czymś kompletnie nietypowym – majonezem, który smakuje jak czekoladowe jajeczka Cadbury.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się