TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Polska przyczółkiem marketingu afiliacyjnego w Europie Centralnej i Wschodniej – relacja z zanox Expert Day

Jako jeden z nielicznych krajów Europy, możemy poszczyć się coraz lepszymi wynikami w marketingu efektywnościowym. Według zanox, tylko w zeszłym roku odnotowano wzrost liczby programów performance o 30 proc., a Polska jest przyczółkiem do ekspansji w regionie.
O autorze
1 min czytania 2013-09-19

Tego można było dowiedzieć się z tegorocznej edycji zanox Expert Day. W trakcie konferencji ogłoszono również najlepsze agencje performance w kraju. Jak co roku spotkaniu towarzyszyły debaty i panele dyskusyjne. Szukano m.in. odpowiedzi na pytanie dotyczące najskuteczniejszych czynników motywujących klientów do robienia zakupów w sieci – kupony rabatowe, kody, zniżki czy programy lojalnościowe.

W tym roku po raz pierwszy zanox przyznał nagrody dla najlepszych agencji marketingu efektywnościowego. – Rynek afiliacyjny rozwija się w Polsce bardzo dynamicznie. Klienci oswoili się już tym modelem, a efekty które osiągają można stawiać za wzór dla innych. W związku z tym postanowiliśmy przyznać nagrody dla agencji, które osiągają najlepsze wyniki w swoich kategoriach – mówi Tomasz Karolak, Country manager w zanox. Za najlepszą uznano Havas Media, która otrzymała tytuł „Best Agency Performance”. Wyróżniono również Next, która wprowadziła najwięcej klientów do sieci zanox – kategoria „Best New Business”. Za najlepiej przygotowaną kampanią nagrodzono natomiast Berry Project. Statuetki wręczyli Tomasz Karolak oraz Frédéric Saigne, Regional Manager Nordics & Eastern Europe.

zanox w Izbie Gospodarki Elektronicznej

Podczas konferencji ogłoszono również decyzję o przystąpieniu zanox do eCommerce Polska. – Jako firma ściśle związana z branżą handlu elektronicznego postanowiliśmy dołączyć do organizacji, która skupia najważniejsze podmioty e-commerce w kraju. Chcemy aktywnie brać udział w jej obradach oraz dzielić się wiedzą, którą posiadamy. Planujemy m.in. przeprowadzić serię szkoleń na temat marketingu afiliacyjnego dla członków Izby – mówi Tomasz Karolak z zanox.

Przyszłość branży

Tematami dyskusji ekspertów tegorocznego Expert Day były sposoby motywowania klientów w internecie. W tym panelu wzięli udział przedstawiciele International Coupons, Groupon Polska, PAYBACK, nonstopConsulting oraz Stilago. Ostatnia dyskusja dnia dotyczyła przewidywań i najważniejszych trendów. Mówili o nich eksperci z T-mobile Polska, Fun in Design, Ve Interactive Limited i Freespee.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tegoroczny Expert Day, organizowany przez zanox, spotkał się z dużym zainteresowaniem uczestników. W konferencji wzięło udział prawie 200 Wśród nich byli m.in. przedstawiciele agencji, reklamodawców, a także wydawcy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się