Hennessy w nowej osłonie kampanii Never Stop. Never Settle. – premiera nowego teledysku MIUOSHA „Lhotse”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Hennessy w nowej osłonie kampanii Never Stop. Never Settle. – premiera nowego teledysku MIUOSHA „Lhotse”

W marcu 2019 roku marka Hennessy ogłosiła MIOUSHA nowym ambasadorem kampanii Never Stop. Never Settle. Motto ma na celu promowanie takich wartości jak odwaga, autentyczność, niezależność czy konsekwencja. Efektem współpracy jest teledysk, który od 25 czerwca jest dostępny w sieci.

Realizacja utworu i klipu powstała w ramach idei Never Stop. Never Settle, którą promuje marka Hennessy, od lat współpracująca z branżą muzyczną. Kampania manifestuje takie wartości jak odwaga, niezależność, autentyczność czy konsekwencja. Hasło ma na celu motywację do pokonywania własnych zahamowań oraz namawia do nieustającego rozwoju. Dzięki jej najnowszej odsłonie poznajemy świat MIUOSHA, który został ambasadorem idei marki w marcu 2019. To pierwszy klip artysty, który wypuścił po dość długiej przerwie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Tytuowy Lhotse jest metaforą celu, do którego dąży każda osoba kierująca się w życiu jakąkolwiek zajawką. Klip opowiada o chłopaku, który nie czekając na akceptację otoczenia skupia się na realizacji własnych ambicji. Teledysk przenosi widza z panoramy osiedla w zaskakujące miejsce, w którym główny bohater, grany przez Kacpra Matuszewskiego, w pełni oddaje się swojej pasji. To uniwersalna historia o bezkompromisowym spełnianiu się, z czym utożsamić może się każdy kto podąża własną ścieżką. “Lhotse” serwuje nam surowe, analogowe kadry, które idealnie oddają klimat miejskich osiedli i nieugiętą determinację bohatera.

Za reżyserię klipu odpowiada Filip Bartczak, a zdjęcia wykonał Mateusz Dziekoński. Za koncepcję kampanii i produkcję teledysku odpowiedzialna jest agencja high&. Komunikacją PR zajmuje się agencja teal.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij