Multi Communications i Multi Event zmieniają nazwy na OneMulti

OneMulti to nowa nazwa agencji znanej wcześniej jako Multi Communications i Multi Event. Pod jedną, wspólną marką zintegrowana zostaje dotychczasowa działalność z obszarów public relations, organizacji eventów, social media, influencer marketing i content marketing.
O autorze
1 min czytania 2019-06-27

Rebranding agencji to kontynuacja i ukoronowanie długofalowego procesu zmiany, który w OneMulti zaczął się jeszcze przed kilku laty. Do spółki używającej do tego tygodnia nazwy Multi Communications sp. z o.o. sp.k. należały dwa osobne brandy: Multi Communications i Multi Event. Wraz ze zmianą nazwy na OneMulti sp. z o.o. sp.k. agencja zmienia też wizualizację, logotyp i swoją witrynę internetową. Nowa strona www dostępna jest pod adresem onemulti.pl.

– OneMulti to jedna strategia i wiele taktyk na dotarcie do widowni. Jeden zespół i wiele kanałów komunikacji. To jedna opowieść, dla której możemy zaoferować wiele sposobów na jej dostarczenie do widowni. Choć jako firma istniejemy na rynku od 29 lat – od 7 kwietnia 1990 roku – to stale zmieniamy się, dopasowując do nowych warunków biznesowego otoczenia i wyprzedzając oczekiwania klientów – mówi Mariusz Pleban, CEO i właściciel agencji.

Sednem komunikacji marketingowej jest powodowanie zmiany w myśleniu i działaniu ludzi. Tym, co stymuluje do działania najmocniej jest wywołująca emocje dobra opowieść, zbudowana na faktach.

– Od lat działamy w zgodzie z tymi stwierdzeniami. Chcemy stanowić jeden silny zespół, zdolny zrealizować działania poprzez wiele kanałów komunikacji i usług. Chcemy trafiać do ludzi, inspirować, zmieniać ich myślenie bez granic narzucanych przez definicje dziedzin komunikacji marketingowej – dodaje Mariusz Pleban, CEO OneMulti.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– OneMulti to energia pochodząca z bliskiego zestawienia dwóch określeń: liczby jeden i słowa znaczącego wiele. Naszą pozytywną energię i optymizm w działaniu doskonale oddaje też nowe logo firmy, wprowadzone przy okazji rebrandingu – wyjaśnia Mariusz Pleban.

Specjalizacjami One Multi są public relations, event marketing, social media, influencer marketing i content marketing.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zmiana dotyczy nazwy. Nie zmienia się NIP, numer REGON ani siedziba firmy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się