TWIN .digital collective wygrało przetarg na obsługę marki Lactacyd

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
TWIN .digital collective wygrało przetarg na obsługę marki Lactacyd

Omega Pharma rozstrzygnęła przetarg na obsługę marki Lactacyd. Wygrała go agencja, która będzie wspierać markę koncepcyjnie i kreatywnie w zakresie komunikacji 360.

Obsługa marki Lactacyd – lidera rynku produktów do higieny intymnej – obejmować będzie między innymi działania BTL, komunikację w digitalu, w tym media społecznościowe oraz współpracę z influencerami.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wszystko w ramach opracowanego przez agencję parasolowego konceptu kreatywnego.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij