TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Reklama przepisaniowa najskuteczniejszym formatem reklamy online w Polsce

Według danych zebranych przez instytut ComScore reklama przepisaniowa Type-in™ jest znacznie skuteczniejsza od tradycyjnej reklamy online. W niektórych przypadkach nawet dziesięciokrotnie!
O autorze
1 min czytania 2013-09-19

Terminem responsywności reklamy określa się jej atrakcyjność dla odbiorców wyrażoną przez kliknięcie lub inną podjętą interakcję. Najczęściej responsywność mierzona jest poprzez tzw. CTR czyli stosunek kliknięć w reklamę do ilości jej wyświetleń. Z danych zebranych przez instytut ComScore wynika, że reklama natywna, a konkretnie reklama przepisaniowa Type-in™ jest znacznie skuteczniejsza niż wszystkie pozostałe formaty reklamy online w Polsce. Średni CTR w przypadku reklamy Type-in™ wynosi 10,18% (stosunek kliknięć w reklamę do przepisań hasła) i 2,74% (stosunek kliknięć w reklamę do wyświetleń), podczas gdy wg danych zebranych przez Gemius średni CTR odsłonowej reklamy internetowej w Polsce w drugim kwartale 2013 wynosił zaledwie 0,37%.

 

Te liczby to twardy dowód na to, że formaty przepisaniowe Type-in™ są nadwyraz responsywne. My to wiedzieliśmy od dawna, nasi klienci po pierwszych kampaniach też się o tym przekonali, a teraz mamy potwierdzenie w postaci niezależnych analiz. Żadna inna forma reklamy display nie może pochwalić się takimi wynikami jak formaty Type-in™. – komentuje wyniki Paweł Milcarz, partner zarządzający w sieci Interactions.

Dane na temat responsywności reklamy przepisaniowej Type-in™ pochodzą z badań przeprowadzonych przez instytut ComScore (średnia dla wszystkich zrealizowanych kampanii Type-in™ w Polsce w okresie: 2013.04.01-2013.08.31). Dane na temat responsywności pozostałych formatów reklamy online w Polsce pochodzą z badań przeprowadzonych przez Gemius (badanie GemiusDirectEffect, 2013.04.01-2013.06.30) i uwzględniają takie formaty reklamy online jak: wallpaper (1,79%), video pre-roll (1,78%), toplayer (1,56%), doubleBB+wallpaper (1,29%), wideboard (0,26%), tripleBB (0,23%), doubleBB (0,18%), billboard (0,16%), skyscraper (0,14%), half page (0,13%) czy rectangle (0,13%).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj