Pizza Hut wraca do swojego poprzedniego retro logotypu

Pizza Hut wraca do swojego poprzedniego retro logotypu

Sieć pizzerii Pizza Hut postanowiła wrócić do swojego starego logotypu, którego używała od 1967 do 1999 roku. Wprowadzenie nowego/starego znaku graficznego promuje kampania telewizyjna.

Pizza Hut stawia na klimaty retro – sieć pizzerii postanowiła wrócić do swojego starego logotypu, którego używała w latach 1967-1999. Nowoczesny znak graficzny, przedstawiający nazwę firmy i biały kapelusz w czerwonym kole, zostanie zastąpiony prostszą i bardziej starodawną formą. To pierwsze logo natomiast nadal będzie wykorzystywane na witrynach lokali.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Tym samym Pizza Hut nawiązuje do swojego dziedzictwa i czasów świetności, kiedy to jeszcze dominowała na rynku pizzerii.

Wprowadzenie nowego/starego logotypu promuje również kampania telewizyjna.

PS

Czym jest logo, a czym logotyp? Co charakteryzuje dobre logo? Jakie ono powinno być? Co przekazywać? Jak wiązać się z marką i jej przekazem?

PS2

Coca-Cola nawiązała współpracę z twórcami serialu „Stranger Things” i ruszyła z nową kampanią „First Love” informującą o przywróceniu na rynek napoju sprzed 30 lat – New Coke.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij