InternetBeta diagnozuje polską sieć – relacja dzień drugi

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
InternetBeta diagnozuje polską sieć – relacja dzień drugi

Podczas kolejnego dnia konferencji InternetBeta 2013, organizowanej przez Wyższą Szkołę Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, przygotowano aż 3 równoległe bloki. Przyglądamy się sieci m.in. pod kątem trendów w marketingu, technologii, e-commerce oraz świata startupów.

Nie rozczarował żaden z prelegentów. Wśród kilkunastu wystąpień w bloku Varia można było usłyszeć wczoraj, jak w praktyce wygląda branża młodych rekinów e-biznesu. Wystąpił m.in. Przemysław Kadula z Notatek.pl, który przekonywał, dlaczego warto robić start-upy dla studentów. Co powoduje, że polskie projekty się nie skalują, zdradził z kolei Grzegorz Pietruszyński z Gameboxed.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W części poświęconej e-commerce i technologiom wystąpienia dotyczyły m.in. ewolucji i perspektyw w e-handlu, zarządzania aplikacją dla milionów odbiorców i sposobu zwiększania sprzedaży poprzez nowe metody płatności on-line. O aplikacjach webowych, natywnych i hybrydowych mówił Arkadiusz Lewicki z WSIiZ.

Mad Man AD 2013

O tym, jak dziś wygląda promocja w sieci można było dowiedzieć się z wystąpień w 3 bloku tematycznym. Prezentacje dotyczyły m.in. nowej szkoły marketingu, ewolucji komunikacji, angażowania klientów poprzez social media, a także marketingu konwersji na przykładzie projektu realizowanego przez Internet Designers dla T-Mobile.

Sporo emocji wywołało prelekcję Krzysztofa Sobieszka i Marcina Barcińskiego z Naszej Klasy pod prowokacyjnym tytułem „Mad man vs math man. Decydujące starcie?” Każdy z ekspertów bronił jednej z 2 skrajnych strategii marketingowych: „mad man” i „math man”.

- Strategia mad man to klasyczne podejście do marketingu, oparte na długofalowym planowaniu strategii marketingowej, gdzie ważne są: intuicja, kreatywność, big idea, insight. Mad man opowiada się przeciwko tabloizacji, podczas gdy math man to dyktatura większości i myślenie funkcjonalne – podkreśla Krzysztof Sobieszek, pełnomocnik zarządu ds. marketingu i danych sp. z o.o. Nasza Klasa.

W opozycji stoi strategia math man, która opiera się na stanowisku, iż biznesowi przysłuży się lepiej reklama oparta na analizie danych i algorytmie.

- Jest to strategia dużo mniej ryzykowna, w której priorytet stanowi zmaksymalizowanie zysku klienta. Odpowiada na podstawowe trendy, opiera się na dużej ilości dostępnych, przetworzonych danych w czasie rzeczywistym – przekonuje Marcin Barcinski, head of business development & RTB w sp. Z o.o. Nasza Klasa.

Przesiewamy start-upy!

Na konferencji nie zabrakło ducha rywalizacji. Swoje pomysły zaprezentowało 7 finalistów wybranych przez jury z nadesłanych zgłoszeń. Wystąpili twórcy takich projektów jak Turbo tłumaczenia, Upoluj e-booka i Zaprojektuj ogród.

- Zwycięzcę poznamy dzisiaj. Poza prezentacją, autorzy projektów mają 20 godzin na przekonanie jury i publiczności do swoich pomysłów. Dla wygranych przygotowaliśmy atrakcyjne nagrody, które z pewnością pomogą uczestnikom w rozwoju ich biznesu – mówi Mateusz Tułecki, pomysłodawca i organizator konferencji InternetBeta.

W tym roku, poza prestiżową statuetką zaprojektowaną i wyprodukowaną przez Materialination, na zwycięzców czekają: udział w warsztatach przedsiębiorczości SPIN (nagroda Innovation Nest), udział w Inno-Tech Expo wraz z prezentacją dla inwestorów (nagroda od Com Creation), analiza modelu biznesowego przeprowadzona przez Grupę Unity oraz wejściówki na InternetBeta 2014.

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij