W zdigitalizowanym świecie potrzeba dobrego PR-u. Nowa grupa robocza w IAB Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
W zdigitalizowanym świecie potrzeba dobrego PR-u. Nowa grupa robocza w IAB Polska

W kwietniu br. w ramach struktur IAB Polska została powołana Grupa Robocza Public Relations, w składzie której znajdują się przedstawiciele agencji PR, agencji digitalowych, wydawców oraz reklamodawców. Celem jej działalności jest podkreślenie, że sektor public relations ma ugruntowaną pozycję...

...a jego rola przybiera na znaczeniu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Pomysł powołania nowej grupy w IAB Polska spotkał się z pozytywnym przyjęciem wielu firm, które podzielają wizję budowy nowoczesnych standardów w działaniach komunikacyjnych. Członkowie chcą wspólnie współtworzyć wizerunek branży i na bieżąco badać jej kondycję w obliczu działań podejmowanych na całym świecie. Liderem Grupy Roboczej Public Relations został Paweł Modzelewski, Head of Strategy agencji 24/7Communication, która była inicjatorem pomysłu. Zastępcą szefa Grupy został Maciej Wernicki, Head of Public Relations w agencji Up&More.

– W ramach działalności Grupy chcemy przede wszystkim zdefiniować role PR i zakres prac agencji w nowej, zdigitalizowanej rzeczywistości branżowej. Istotne w naszej pracy jest odpowiednie wykorzystywanie potencjału narzędzi cyfrowych oraz opracowanie sposobów na efektywne połączenie technologii z potrzebami komunikacyjnymi firm. To właśnie te aspekty będą stanowić podstawę naszych pierwszych działań w obrębie Grupy Roboczej Public Relations w IAB Polska – komentuje Paweł Modzelewski, head of strategy w 24/7Communication.

Celem Grupy jest dyskusja o nowym, digitalowym wymiarze PR w obliczu zmian, jakie można zaobserwować w kontekście międzynarodowym. Członkowie Grupy chcą mówić jak najwięcej o komunikacji w obliczu globalnej transformacji cyfrowej społeczeństw. Jak wiadomo, nowy PR wykorzystuje coraz więcej narzędzi digitalowych i dzięki temu zmienia się jego kierunek i forma działań. Nie sposób zatem przejść obok tego obojętnie, warto podjąć kroki, które wpłyną na rozwój branży i pomogą dostosować jej charakter do aktualnych oczekiwań rynkowych. PR nie tylko wspiera budowanie reputacji w firmie, ale jest także odpowiedzialny za biznes, do którego stopniowo się zbliża. Inwestowanie w rozwój PR może przynieść zaskakujące efekty zarówno dla mikro-, jak również makrofirm.

Członkowie nowej grupy odbyli już pierwsze spotkanie organizacyjne, na którym wyznaczyli kierunki i opracowali koncepcję działań. W planach jest realizacja wielu projektów, wydarzeń, a także badań, które pomogą zdiagnozować efektywność działań PR w kontekście biznesu klientów. Czołowi przedstawiciele firm związanych z komunikacją chcą edukować, mierzyć efektywność wykorzystywanych narzędzi oraz współpracować z innymi podmiotami, które w znaczący sposób wpływają na funkcjonowanie i otoczenie branży PR.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij