Coca-Cola rozpoczyna współpracę z White Paper Agency

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Coca-Cola rozpoczyna współpracę z White Paper Agency

White Paper Agency dołącza do grona agencji realizujących niestandardowe projekty digitalowe dla marki Coca-Cola. Kultowy brand w wyniku przetargu wybrał koncepcje agencji oraz powierzył jej realizację projektu video branded content będącego częścią flagowej kampanii „Razem Smakuje Lepiej”.

„Smaki Bez Granic” to tytuł nowej serii podróżniczo-kulinarnej, która ma się pojawić 2 lipca na portalu Onet. Gospodarzem programu został Wiktor Mrozik, który wraz ze swoimi gośćmi przybliży widzom różnorodność kulinarną oraz kulturową Polski i zestawi ją z tradycjami panującymi w innych częściach świata. White Paper Agency opracowała pomysł kreatywny serii, a także nadzorowała jej produkcje. Projekt powstał przy współpracy z domem produkcyjnym F25. Zdjęcia trwały trzy tygodnie i były realizowane w sześciu różnych regionach Polski.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– To było nasze biznesowe marzenie i jesteśmy bardzo podekscytowani, że Coca-Cola, marka rozpoznawalna na całym świecie, zaufała nam i wybrała nas do stworzenia koncepcji oraz do realizacji swojego nowego projektu. Zależało nam, żeby wpisując się w aktualną strategię komunikacji marki pokazać w świeży, lekki sposób, jak wspólny posiłek staje się platformą do rozmowy, otwierania się na nowe relacje, wymiany spostrzeżeń ale także zwiększania apetytu na poznawanie świata i różnych kultur. Koncepcje serii oparliśmy na zaproszeniu ciekawych młodych ludzi z różnych stron świata, influencerów mieszkających dziś w Polsce, których zabraliśmy w malownicze, często bardzo odległe i nieznane im wcześniej miejsca. Wyzwaniem była praca z ludźmi, którzy na co dzień nie występują przed kamerami, postawiliśmy na ich naturalność i spontaniczność – skomentował Łukasz Sysa, CEO White Paper Agency.

Kolejne odcinki serii będą publikowane od 2 lipca co tydzień na łamach portalu Onet.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij