TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Michał Giera objął stanowisko head of mobile product w agencji marketingu mobilnego Mobiem

Wraz z początkiem czerwca do Mobiem (Grupa Interia.pl) dołączył Michał Giera – ekspert ds. rozwoju produktów mobilnych. Michał Giera objął nowo utworzone stanowisko head of mobile product.
O autorze
1 min czytania 2019-07-09

W nowej roli Michał Giera będzie odpowiadał m.in. za strategiczne doradztwo w zakresie rozwoju produktów biznesowych, ze szczególnym naciskiem na aplikacje mobilne agencji oraz rozwiązania reklamowe, a także zarządzanie danymi agregowanymi przez Mobiem i ich dalszą monetyzację.

– Objęcie przez Michała Gierę nowo utworzonego stanowiska head of mobile product to dalsza realizacja obranej przez nas strategii. Już teraz odpowiadamy za kompleksową obsługę naszych klientów w szeroko rozumianym ekosystemie mobilnym, ale ogromny nacisk kładziemy na to, aby nasi klienci mogli współpracować wyłącznie z liderami rynku. Michał Giera to jeden z nielicznych w Polsce badaczy aplikacji mobilnych, z unikatowym know-how i doświadczeniem w rozwoju produktów mobile. Cieszę się, że dołączył do naszego zespołu. Na pewno zyskał szansę, by w pełni wykorzystać swoje kompetencje – komentuje Norbert Kowalski, Prezes Zarządu Mobiem.

Michał Giera doświadczenie zdobywał w Grupie WP, gdzie współodpowiadał za stworzenie multimedialnej sieci reklamowej AdTotal, opartej o strategię trzech ekranów oraz Spicy Mobile, gdzie zajmował się rozwojem nowych obszarów biznesowych. Przez cztery lata budował także swój własny projekt z zakresu analityki aplikacji mobilnych – Snapp. Michał to także prelegent licznych konferencji branżowych, a także wykładowca mobile marketingu na uczelniach wyższych. Jest absolwentem Archeologii, którą ukończył na Uniwersytecie Warszawskim. Swój wolny czas spędza z rodziną, ale jest także fanem roweru i gór.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj