Kampanii Runs in the Family towarzyszy spot z udziałem gwiazd współpracujących z marką, m.in. koszykarza LA Clippers Kawhi Leonarda, sprinterki Sydney McLaughlin, skateboardera Jamiego Foya, zwycięzcy Ligi Mistrzów z Liverpoolem Sadio Mané’a czy piosenkarza i aktora Jadena Smitha, którego najnowsza piosenka „I” została wykorzystana jako ścieżka dźwiękowa filmu. Choć pochodzą z różnych światów, łączy ich indywidualistyczna natura – cecha osobowości, która pozwala im być najlepszymi w tym, co robią.
Model 997 SPORT to nowoczesna wersja absolutnego klasyka w ofercie bostońskiego producenta, czyli zaprezentowanego w 1991 roku modelu 997. Charakterystyczna stylistyka jest doskonałym przykładem najnowszych trendów w świecie mody miejskiej. Model ten jest popularną platformą kolaboracji marki z designerami, którzy tworzą jedyne w swoim rodzaju wersje kolorystyczne dostępne w limitowanych seriach.
Zobacz również
13 lipca do szerokiej sprzedaży trafi najnowsza wersja modelu 997 SPORT, która łączy w sobie ponadczasowe elementy stylistyki New Balance z najnowszymi trendami w modzie miejskiej.
W Polsce kampania realizowana będzie w sklepach marki w całej Polsce oraz sieciach sklepów partnerskich: Sizeer, WorldBox, Eobuwie.pl, Distance, StreetSupply, Eastend, SneakerStudio, StreetStyle. Wspierają ją działania digital, PR i komunikacja w kanałach własnych marki.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]