Awans Bartosza Sroki na stanowisko account directora w Grayling Poland

Bartosz Sroka awansował na stanowisko account directora w dziale korporacyjnym Grayling. W nowej roli Bartosz będzie wspierał Annę Popłonkowską, dyrektor działu korporacyjnego, odpowiadając za pracę i rozwój kompetencji części zespołu.
O autorze
1 min czytania 2019-07-11

– Komunikacja korporacyjna i doradztwo kryzysowe to jedne z filarów oferty Grayling na polskim rynku. Awans Bartka potwierdza jego wysokie kompetencje i różnorodne doświadczenie konsultingowe w tych obszarach, które przyczynią się do dalszego dynamicznego rozwoju naszego działu korporacyjnego – mówi Klara Banaszewska, dyrektor generalna Grayling Poland.

Od roku Bartosz Sroka pełni także rolę Head of Crisis Management w polskim biurze Grayling. Nadzoruje projekty z zakresu komunikacji kryzysowej oraz rozwija dotychczasową ofertę agencji w tym obszarze, na którą składają się trzy główne obszary: szkolenia i warsztaty, opracowanie procedur komunikacji kryzysowej, oraz bieżące doradztwo i wsparcie firm w sytuacjach trudnych i kryzysie. 

Bartosz posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii komunikacji korporacyjnej i kryzysowej w różnych obszarach biznesowych. Pracował dla firm z takich sektorów jak: nieruchomości, finanse, energetyka, TMT, przemysł, logistyka, handel czy branża spożywcza. Ma także doświadczenie w działaniach z zakresu relacji inwestorskich i komunikacji ofert publicznych akcji (IPO). Do Grayling Poland dołączył w 2016 r. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj