Life Healthcare London i Papaya Films London w kampanii społecznej związanej ze środowiskiem mody

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Life Healthcare London i Papaya Films London w kampanii społecznej związanej ze środowiskiem mody

Angielski oddział Papaya Films wraz z reżyserką Weroniką Ławniczak zrealizowali kampanię społeczną, która zwraca uwagę na niepokojące standardy wyznaczane przez branżę modową.

Autorem pomysłu kampanii jest Meggie Miodek z agencji Life Healthcare, a inspiracją artykuł opowiadający o relacjach agentów i modelek na rynkach światowych. Bohaterką spotu jest była modelka Rosie Nelson. Film ma na celu zwrócenie uwagi na powiązania pracy modelki z zaburzeniami odżywiania, które często prowadzą do śmierci. Rosie dołączyła do kampanii, aby walczyć ze światowymi standardami wytyczonymi przez branżę modową. Zdjęcia do kampanii zrealizowane zostały w Londynie. Za reżyserię odpowiada Weronika Ławniczak, za zdjęcia Tomek Ziółkowski. Za kreację odpowiada agencja Life Healthcare.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij