TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Wills Integrated i KODA Bots wdrażają chatbota dla MOICO – lokalnego dostawcy internetu

Narzędzie ma przede wszystkim usprawnić obsługę klienta, wspomóc procesy zakupowe i informować o planowanych pracach modernizacyjnych. Nietypowym sposobem na promocję bota ma być gra miejska, dzięki której uczestnicy – wspólnie z wirtualnym asystentem – odbędą spacer po Wrocławiu.
O autorze
2 min czytania 2019-07-23

Narzędzie zostało przygotowane przede wszystkim z myślą o obecnych i przyszłych klientach MOICO. Będzie ono pełnić rolę wirtualnego doradcy, który usprawni obsługę, pomoże w doborze odpowiedniej oferty, sprawdzi dostępność usługi w podanej lokalizacji, poda informacje o promocjach oraz umożliwi szybkie zgłaszanie awarii.

– Obecnie klienci oczekują natychmiastowej informacji zwrotnej, dlatego korzystanie z chatbotów to konieczność. To zarówno gwarancja szybkiej reakcji na pytanie zadane przez użytkownika, ale także możliwość automatyzacji niektórych procesów w obsłudze klienta, czyli oszczędność czasu i pieniędzy. To także dobry sposób na zorientowanie się czego klienci szukają i gdzie napotkali największe problemy podczas wyszukiwania informacji na temat produktów. Dzięki współpracy z KODA Bots udało się nam stworzyć – dla jednego z czołowych dostawców Internetu na Dolnym Śląsku – innowacyjne narzędzie, które jest wygodne i łatwe w obsłudze zarówno dla Biura Obsługi, jak i samych Klientów – mówi Wiktor Pastucha, CEO Wills Integrated

Panel Klienta w Messengerze

Innowacyjnym rozwiązaniem wykorzystanym w chatbocie MOICO jest zastosowanie mechanizmu Account Linking dzięki któremu połączono panel klienta z kontem na Messengerze. Dane wymieniane są pomiędzy platformą Messenger, a platformą KODA Bots, a następnie przesyłane do systemu obsługi klienta MOICO.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Dzięki temu, po zalogowaniu, klient otrzymuje w Messengerze możliwość sprawdzania salda konta, aktualnie posiadanych pakietów oraz możliwość pobrania pliku z ostatnią fakturą. Poza tym może w łatwy sposób zgłaszać ewentualne awarie, bez podawania konkretnych miejsc, bo ta jest rozpoznawana na podstawie lokalizacji łącza posiadanego przez użytkownika – wyjaśnia Mariusz Pełechaty, CEO KODA Bots.

Chatbot MOICO zawiera bogaty w wiedzę moduł 100 pytań z różnych dziedzin takich jak praca BOK, płatności, dostępność usług, umowy i cesje, awarie, wizyty techników, router, usługi dodatkowe itd. Narzędzie pozwala zapisać się na powiadomienia o promocjach, konkursach, kwestiach technicznych. Posiada również moduł moderatora, który wywołuje konsultanta w momencie, kiedy klient chce dopytać o szczegóły.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Promocja przez grę miejską

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wraz ze startem chatbota ruszyła również akcja promocyjna – dedykowana gra miejska, która nie tylko zapozna użytkowników z narzędziem, ale będzie także okazją do odwiedzenia kreatywnych miejsc we Wrocławiu.

– Obecnie na rynku dostępnych jest wiele chatbotów, które oferują szeroki wachlarz możliwości, dlatego naszym celem było efektowne i niestandardowe wprowadzenie bota. Motywem przewodnim gry jest miejska dżungla. Pełna niespodziewanych zwrotów akcji, wymaga od uczestników sprytu oraz kreatywności. Gra miejska została podzielona na kilka etapów, a wskazówki do kolejnych będą przekazywane przez MOICObota. Miejsca, które w niej ujęliśmy są naprawdę zróżnicowane, dzięki czemu każdy znajdzie coś dla siebie! – przekonuje Karolina Dobkowska, menadżer zespołu odpowiedzialnego za opracowanie koncepcji gry w Wills Integrated.

Informacje na temat gry dostępne są www.moico.pl oraz na https://www.facebook.com/EnjoyMoico/. Start „Miejskiej dżungli” zaplanowany jest na 22 lipca. Na śmiałków, którzy przejdą wszystkie etapy czekają atrakcyjne nagrody m.in. iPhone X, kamerka Gopro i smartwatch Garmin.