#MezczyznaNieWymieka – ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej męskiej marki Mensil

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
#MezczyznaNieWymieka – ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej męskiej marki Mensil

22 lipca ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej męskiej marki Mensil, znanego na polskim rynku produktu na potencję. Kampania reklamowa od początku lipca emitowana jest na ogólnopolskich i tematycznych antenach TVN, TVP i Polsat oraz pasmach tematycznych.

Najnowszą reklamę marki Mensil zobaczymy w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP, TVN, Polsat oraz w pasmach tematycznych. Podobnie jak w poprzedniej wersji spotu, kreacja utrzymana jest w klimacie kultowego filmu „Ojciec Chrzestny”. W trakcie spotkania „na szczycie” główny bohater składa propozycję nie do odrzucenia. Wskazuje na mocne zalety wynikające ze stosowania produktu Mensil jakimi są: poprawa erekcji oraz długie działanie, które dają poczucie komfortu i bezpieczeństwa, a przede wszystkim możliwość niezawodności w sferze intymnej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Reklama produktu niesie za sobą przesłanie: „Mężczyzna nigdy nie wymięka, chce być zawsze gotowy, a nade wszystko chce stawać na wysokości zadania”.

Mensil to marka z portfolio Hasco-Lek, będąca na rynku od 2017 roku. W tym czasie zdobyła ogromne zaufanie konsumentów, czego dowodem są liczne wyróżnienia i nagrody takie jak np. Laur Konsumenta – Top Marka 2018 czy Męska Marka Roku 2018 i 2019.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij