Najnowszą reklamę marki Mensil zobaczymy w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP, TVN, Polsat oraz w pasmach tematycznych. Podobnie jak w poprzedniej wersji spotu, kreacja utrzymana jest w klimacie kultowego filmu „Ojciec Chrzestny”. W trakcie spotkania „na szczycie” główny bohater składa propozycję nie do odrzucenia. Wskazuje na mocne zalety wynikające ze stosowania produktu Mensil jakimi są: poprawa erekcji oraz długie działanie, które dają poczucie komfortu i bezpieczeństwa, a przede wszystkim możliwość niezawodności w sferze intymnej.
Reklama produktu niesie za sobą przesłanie: „Mężczyzna nigdy nie wymięka, chce być zawsze gotowy, a nade wszystko chce stawać na wysokości zadania”.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Mensil to marka z portfolio Hasco-Lek, będąca na rynku od 2017 roku. W tym czasie zdobyła ogromne zaufanie konsumentów, czego dowodem są liczne wyróżnienia i nagrody takie jak np. Laur Konsumenta – Top Marka 2018 czy Męska Marka Roku 2018 i 2019.