Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Marcin Krzemiński objął stanowisko dyrektora ds. produktu i rozwoju biznesu w Clear Channel Poland

Z początkiem lipca br. do zespołu Clear Channel Poland dołączył manager z wieloletnim doświadczeniem – Marcin Krzemiński – obejmując funkcję dyrektora ds. produktu i rozwoju biznesu.
O autorze
1 min czytania 2019-07-25

Marcin Krzemiński podczas swojej kariery zawodowej pracował dla wielu firm z sektora TMT (technology, media, telecommunications). Swoją ścieżkę zawodową rozpoczynał w firmach Orange oraz T-Mobile, gdzie zajmował się rozwojem oraz utrzymaniem produktów (usług dodanych). Następnie pracował w dziale strategii Plus GSM, gdzie brał udział w pracach nad strategią firmy oraz możliwymi scenariuszami ekspansji. Od 2007 r. w firmie Tele2 oraz Netii pełnił funkcję szefa biura projektów oraz działu TV i aplikacji. Następnie Marcin pracował jako senior manager, PMO digital and communications w katarskiej grupie telekomunikacyjnej Ooredoo Group posiadającej operatorów telekomunikacyjnych z Kataru. Omanu, Kuwejtu, Algierii, Tunezji, Iraku, Indonezji oraz Birmy. Po powrocie do Polski w 2016 roku Marcin zajmował się rozwojem rozwiązań TV w firmie Huawei na obszarze Europy Północnej, Środkowej oraz Wschodniej.

Marcin Krzemiński ukończył ukończył Międzynarodowy Wydział Inżynierii na Politechnice Łódzkiej.