Marcin Krzemiński podczas swojej kariery zawodowej pracował dla wielu firm z sektora TMT (technology, media, telecommunications). Swoją ścieżkę zawodową rozpoczynał w firmach Orange oraz T-Mobile, gdzie zajmował się rozwojem oraz utrzymaniem produktów (usług dodanych). Następnie pracował w dziale strategii Plus GSM, gdzie brał udział w pracach nad strategią firmy oraz możliwymi scenariuszami ekspansji. Od 2007 r. w firmie Tele2 oraz Netii pełnił funkcję szefa biura projektów oraz działu TV i aplikacji. Następnie Marcin pracował jako senior manager, PMO digital and communications w katarskiej grupie telekomunikacyjnej Ooredoo Group posiadającej operatorów telekomunikacyjnych z Kataru. Omanu, Kuwejtu, Algierii, Tunezji, Iraku, Indonezji oraz Birmy. Po powrocie do Polski w 2016 roku Marcin zajmował się rozwojem rozwiązań TV w firmie Huawei na obszarze Europy Północnej, Środkowej oraz Wschodniej.
Marcin Krzemiński ukończył ukończył Międzynarodowy Wydział Inżynierii na Politechnice Łódzkiej.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024