TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Dom produkcyjny Dobro bez marki „Nest Warsaw” i z większą liczbą reżyserów na wyłączność

Impresariat Nest Warsaw nie będzie już funkcjonował przy domu produkcyjnym Dobro. Studio stawia na wewnętrzny roster reżyserów.
O autorze
0 min czytania 2019-07-30

Do Sebastiana Pańczyka, Tomasza Bagińskiego i Damiana Nenowa dołączają trzej kolejni twórcy – Kordian Kądziela, Roman Przylipiak i Tomasz Karelus (wszyscy byli związani z Nest Warsaw). W strukturach Dobro pozostaje także Joanna Woźniak, która prowadziła impresariat Nest Warsaw.

– Zdecydowaliśmy się rozwijać model wyłącznej współpracy z reżyserami – uważamy, że marka Dobro jest już na to w pełni gotowa i chcemy wszystkie działania skoncentrować wokół naszego wiodącego brandu – komentuje Ewa Brzózka, prezes Dobro.