Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

IKEA stworzyła serial reklamowy, w którym udowadnia, jak ważny jest sen

IKEA stworzyła serial reklamowy, w którym udowadnia, jak ważny jest sen
IKEA rozpoczęła w USA swoją nową kampanię zatytułowaną „Save our sleep”. W jej ramach marka stworzyła mini serial reklamowy, w którym udowadnia, jak ważny i potrzebny jest dla każdego człowieka sen.
O autorze
1 min czytania 2019-08-05

IKEA już nie pierwszy raz stara się uświadomić swoim konsumentom, jak ważny jest sen. W zeszłym roku marka zorganizowała 8 godzinny koncert dla osób, które miały problem z zasypianiem, zaś całkiem niedawno firma stworzyła specjalne podcasty ku lepszemu snowi. Teraz szwedzka sieć ponownie chce edukować swoich klientów w tym temacie.

W ramach kampanii „Save our sleep” IKEA we współpracy z National Geographic stworzyła mini serial reklamowy składający się z czterech filmów na wzór dokumentu. Każdy z nich przedstawia historię różnych osób i ich problemy związane ze snem. Wszystkie spoty łączy natomiast jedno – kłopoty kończą się tuż po tym, jak bohaterowie kupują w sklepie marki wygodne łóżko. 

Wszystkie filmy dostępne są na specjalnej stronie. Znajdują się tam również porady oraz proste rozwiązania, które sprawią, że nasz sen będzie o niebo lepszy. 

Za realizację kampanii odpowiada agencja Wavemaker. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Znacie zjawisko ASMR? Jeśli nie, to powinniście wiedzieć, że według IKEA, jest to najlepszy sposób na relaks i odstresowanie. W maju 2018 roku marka zadebiutowała z kampanią, w której namawia Polaków do odpoczynku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W swoim innym spocie „Tonight is to Sleep” IKEA postanowiła zamienić typowy nocny klub w miejsce, w którym każdy z nas zazna dobrego snu. Tym samym marka, zwróciła uwagę na to, jak ważny i potrzebny jest sen.