IKEA stworzyła serial reklamowy, w którym udowadnia, jak ważny jest sen

IKEA stworzyła serial reklamowy, w którym udowadnia, jak ważny jest sen

IKEA rozpoczęła w USA swoją nową kampanię zatytułowaną „Save our sleep”. W jej ramach marka stworzyła mini serial reklamowy, w którym udowadnia, jak ważny i potrzebny jest dla każdego człowieka sen.

IKEA już nie pierwszy raz stara się uświadomić swoim konsumentom, jak ważny jest sen. W zeszłym roku marka zorganizowała 8 godzinny koncert dla osób, które miały problem z zasypianiem, zaś całkiem niedawno firma stworzyła specjalne podcasty ku lepszemu snowi. Teraz szwedzka sieć ponownie chce edukować swoich klientów w tym temacie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach kampanii „Save our sleep” IKEA we współpracy z National Geographic stworzyła mini serial reklamowy składający się z czterech filmów na wzór dokumentu. Każdy z nich przedstawia historię różnych osób i ich problemy związane ze snem. Wszystkie spoty łączy natomiast jedno – kłopoty kończą się tuż po tym, jak bohaterowie kupują w sklepie marki wygodne łóżko. 

Wszystkie filmy dostępne są na specjalnej stronie. Znajdują się tam również porady oraz proste rozwiązania, które sprawią, że nasz sen będzie o niebo lepszy. 

Za realizację kampanii odpowiada agencja Wavemaker. 

PS

Znacie zjawisko ASMR? Jeśli nie, to powinniście wiedzieć, że według IKEA, jest to najlepszy sposób na relaks i odstresowanie. W maju 2018 roku marka zadebiutowała z kampanią, w której namawia Polaków do odpoczynku.

PS2

W swoim innym spocie „Tonight is to Sleep” IKEA postanowiła zamienić typowy nocny klub w miejsce, w którym każdy z nas zazna dobrego snu. Tym samym marka, zwróciła uwagę na to, jak ważny i potrzebny jest sen.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij