Chevrolet z kampanią screeningową w modelu RTB

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Chevrolet z kampanią screeningową w modelu RTB

Na zlecenie Chevrolet Poland, Amnet jako pierwszy w Polsce realizuje kampanię w modelu Real-Time Bidding na powierzchni premium. Kampania screeningowa nowego Chevroleta Trax realizowana jest we współpracy z portalem Money.pl oraz NK.pl.

Celem kampanii jest zainteresowanie potencjalnych nabywców nowym modelem Chevroleta - Trax. Jednym z elementów kampanii wizerunkowej jest dedykowana kreacja graficzna w formie screeningu. To połączenie dwóch formatów reklamowych: tapety i billboarda/doublebillboard’a, dzięki czemu reklama zajmuje dużą powierzchnię i jest doskonale widoczna, co jest szczególnie ważne w kampaniach wizerunkowych. Reklama Chevroleta Trax w modelu RTB wyświetlana jest jedynie wyselekcjonowanym użytkownikom, którzy znajdują się w grupie docelowej i byli w interakcji z serwisami www Chevroleta.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Wierzę, że model zakupu reklam Real-Time Bidding będzie coraz częściej gościł na powierzchni premium największych wydawców. Połączenie formy screeningowej z nowymi możliwościami docierania do grup docelowych i targetowania spowoduje, że marka czy produkt będą lepiej rozpoznawalne, a kampanie reklamowe coraz bardziej skuteczne. - komentuje Paweł Laskowski, Managing Director Amnet Polska

Kampania skierowana jest zarówno do kobiet, jak i mężczyzn, w wieku 30-54 lat, mieszkańców dużych miast prowadzących aktywny styl życia. Są to osoby zainteresowane nowinkami technologicznymi i poszukujące nowych wyzwań, które traktują internet jako źródło informacji i rozrywki.

Kampania screeningowa Chevroleta Trax wystartowała we wrześniu bieżącego roku. Za przygotowanie i koordynację kampanii RTB odpowiada Amnet Polska oraz dom mediowy Carat . 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij