Ogłoszono jury konkursu Złote Spinacze 2019

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ogłoszono jury konkursu Złote Spinacze 2019

Przewodniczącą ury jest Magdalena Brzezińska z Grupy Żywiec. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Klara Banaszewska z Grayling Poland, Magdalena Budziszewska z Costa Coffee Polska, Zbigniew Gajewski z THINKTANK Ośrodek dialogu i analiz oraz dr hab. Monika Kaczmarek-Śliwińska z UW.

– Złote Spinacze to prawdziwe święto branży public relations. Z ogromną przyjemnością poprowadzę obrady jury. Chciałabym, aby przez wybór najlepszych projektów, tegoroczna edycja konkursu pokazała jak dużą wartość eksperci od PR wnoszą do rozwoju swoich organizacji – podkreśla przewodnicząca jury, Magdalena Brzezińska, senior corporate affairs manager w Grupie Żywiec.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W skład tegorocznego Jury konkursu wchodzi 79 osób – są to przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, praktycy i eksperci branży PR oraz mediów w Polsce, a także autorytety środowiska akademickiego. Jurorzy zostali przydzieleni do czterech grup, w ramach których oceniać będą projekty zgłoszone w określonych kategoriach. W przypadku znacznych dysproporcji w liczbie zgłoszeń do poszczególnych kategorii, przydzielone kategorie do grup jurorskich mogą ulec zmianie.

Projekty będą oceniane przez Jury zgodnie z pięcioma kryteriami: wyzwanie, diagnoza, strategia, kreacja i efektywność. Nominowanych poznamy 9 października br., a zwycięzców podczas uroczystej Gali, która odbędzie się 6 grudnia br. w Hotelu Hilton.

Przewodniczącą pierwszej grupy jurorskiej została Klara Banaszewska, dyrektor generalna w Grayling Poland. Grupa będzie oceniała projekty z kategorii: PR korporacyjny, Business-to-Business PR, PR finansowy i relacje inwestorskie, Media Relations, Technologia, IT, telekomunikacja, Finanse, Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze, Przemysł i infrastruktura. W skład grupy weszli:

  • Bogdan Biniszewski, prezes zarządu, Fundacja Lwów i Kresy Południowo-Wschodnie
  • Jerzy Ciszewski, wydawca, redaktor naczelny publicrelations.pl
  • Luiza Jurgiel-Żyła, prezeska, Polskie Stowarzyszenie Public Relations / PR Manager, Cresa Polska
  • Anna Krajewska, członek zarządu, NBS Communications
  • Iwona Kubicz, prezes zarządu, Procontent Communication
  • Krzysztof Litwinek, managing director, Publicis Consultants
  • Łukasz Malczewski, partner zarządzający, d*fusion communication
  • Arkadiusz Mierzwa, corporate communications senior manager, Jeronimo Martins Polska
  • Eliza Misiecka, dyrektor, Genesis PR
  • Robert Moreń, dyrektor ds. komunikacji, Benefit System
  • Monika Nowakowska, dyrektor departamentu public relations, obszar komunikacji korporacyjnej i marketingu, Santander Bank Polska
  • Jarosław Nyk, prezes, Vision Group
  • Anna Papka, doradca ds. relacji zewnętrznych na Polskę, rzecznik prasowy, Shell Polska
  • Tomasz Podolak, założyciel Grupy Linkleaders
  • Marta Pokutycka-Mądrala, dyrektor komunikacji korporacyjnej, rzecznik prasowy, Nationale-Nederlanden
  • Magdalena Selwant-Różycka, corporate communication senior manager, Deloitte
  • Justyna Szafraniec, head of communication, Grupa Generali Polska
  • Dariusz Tworzydło, pełnomocnik dziekana, Uniwersytet Warszawski, prezes zarządu, EXACTO
  • Łukasz Wilczyński, prezes zarządu, Planet Partners
  • Radosław Żuk, prezes zarządu, Fundacja Banku Ochrony Środowiska

Przewodniczącym drugiej grupy jurorskiej został Zbigniew Gajewski, partner w Ośrodku dialogu i analiz THINKTANK. Grupa będzie oceniała projekty z kategorii: Advocacy i Public Affairs, Komunikacja wewnętrzna, Employer branding, Social media, PR miejsca, miasta lub regionu, Efektywność, Motoryzacja i transport, NGO i sektor publiczny, Turystyka i rekreacja. W skład grupy weszli:

  • Maria Buszman, prezes zarządu, Buszman. Komunikacja Doradztwo Badania Strategie / wykładowca akademicki, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Magdalena Dziak-Woyda, associate director, FleishmanHillard
  • Anna Hahn-Leśniewska, wiceprezes zarządu, Partner of Promotion
  • Aneta Jóźwicka, corporate relations director Europe Partner Markets and Poland Public Policy, Diageo
  • Bartłomiej Kędzierski, managing partner, Made in PR
  • Agnieszka Kępińska-Sadowska, dyrektor ds. komunikacji i relacji zewnętrznych Europa Centralna, Mondelez International
  • Anna Knowska, dyrektor zarządzający, Komunikacja Plus
  • Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji, rzecznik prasowy, Samsung Polska
  • Małgorzata Mejer, manager do spraw Komunikacji Korporacyjnej P&G w Europie Centralnej, Procter & Gamble
  • Przemysław Mitraszewski, managing partner, Lighthouse
  • Michał Olbrychowski, head of Cohn&Wolfe
  • Dawid Piekarz, niezależny doradca
  • Małgorzata Przybylska, dyrektor marketingu, TRACK TEC
  • Sebastian Stępak, general manager, MSL
  • Piotr Talarek, partner zarządzający, TBT i Wspólnicy
  • Hanna Waśko, CEO, właściciel Big Picture
  • Mariusz Wawer, head of governmental relations 3M Poland & East Europe Region, 3M Poland
  • Alicja Wysocka-Świtała, partner zarządzający, Clue PR

Przewodniczącą trzeciej grupy jurorskiej została Magdalena Budziszewska, senior marketing & PR manager w Costa Coffee Polska. Grupa będzie oceniała projekty z kategorii: PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Komunikacja antykryzysowa i komunikacja kryzysowa, Content marketing - branded content, Custom publishing, Kreatywność, Sektor spożywczy, Medycyna i zdrowie oraz Uroda, higiena i wellness. W skład grupy weszli:

  • Agnieszka Bacińska, CEO, Walk PR
  • Katarzyna Broniarek, dyrektor komunikacji korporacyjnej, IKEA Retail
  • Magdalena Brzezińska, senior corporate affairs manager, Grupa Żywiec
  • Sebastian Bykowski, wiceprezes zarządu, dyrektor generalny, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
  • Anna Cywińska, prezes Fundacji Nutricia, Nutricia Polska
  • Jakub Dmitrowski, partner zarządzający, Smart Media, właściciel, Agencja RingPR
  • Ilona Gajewska, PR & communication executive manager, Grupa Selena
  • Justyna Gościńska-Bociong, dyrektor ds. komunikacji i marki korporacyjnej, Medicover
  • Monika Jasłowska, brands management director, Polpharma Group
  • Małgorzata Kołodrub, dyrektor ds. komunikacji Polska i Kraje Bałtyckie, Danone
  • Elżbieta Kulawik, integrated communications manager, LOTTE Wedel
  • Barbara Labudda-Krysztofczyk, współwłaściciel, Synertime
  • Adam Łaszyn, pezes Alert Media Communications
  • Agnieszka Madej, consultant McCANN Worldgroup
  • Michał Nowosielski, założyciel  BIGTHINKSKI
  • Grzegorz Szczepański, CEO, Hill + Knowlton Strategies Poland
  • Cezary Szymanek, redaktor naczelny rzeczpospolita.pl
  • Sebastian Tołwiński, institutional affairs & communications manager, Poland & the Baltics,  Ferrero
  • Jan Zając, adiunkt, Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii, prezes zarządu, Sotrender
  • Agata Zeman, operations director, 24/7 Communication
  • Katarzyna Życińska-Jarosz, prezes zarządu, 38 Content Communication

Przewodniczącym czwartej grupy jurorskiej została Monika Kaczmarek-Śliwińska, dr hab. Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Grupa będzie oceniała projekty z kategorii: Kampania społeczna, Event komercyjny, Event społeczny, Sustainability i CSR Communications, Research&Insight, Kultura i media, Moda i styl życia, Sport. W skład grupy weszli:

  • Agnieszka Bajur, prezes zarządu, Marketing & Communications Consultants
  • Dorota Ciszek, ekspert sektorowy, brand communications, On Board Think Kong
  • Agnieszka Durlik, dyrektor generalny Sądu Arbitrażowego przy KIG, Krajowa Izba Gospodarcza
  • Blanka Fijołek, CEE PR & community manager, Amazon Polska
  • Alicja Górka-Pruszczak, executive director, Havas PR Warsaw
  • Ewa Hope, dr, wykładowca, pełnomocnik ds. public relations, Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej
  • Adam Jarosz, managing partner, general manager, BE Communications
  • Marek Kosycarz, wykładowca, Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej
  • Julia Kozak, CEO, The Globecode
  • Paweł Łukasiak, prezes, Akademia Rozwoju Filantropii
  • Anna Nawrocka-Tełewiak, założyciel, Fundacja YOUNGS ARTS
  • Mirella Panek-Owsiańska, współzałożycielka, Fundacja Kosmos dla Dziewczynek
  • Magda Piekarczyk, kierownik komunikacji marketingowej i PR Volkswagen Samochody Użytkowe Volkswagen Group Polska
  • Mariusz Pleban, prezes zarządu, OneMulti
  • Łukasz Przybysz, medioznawca, politolog, wykładowca, Uniwersytet Warszawski
  • Paweł Sanowski, prezes zarządu, Instytut Monitorowania Mediów

Konkurs Złote Spinacze ma charakter otwarty i skierowany jest do wszystkich podmiotów realizujących projekty z sektora public relations w Polsce. Zgłoszenia będą przyjmowane do 12 sierpnia do godz. 16:00 w pierwszym terminie, do 2 września do godz. 16:00 w drugim terminie oraz do 5 września do godz. 16:00 w trzecim, ostatecznym terminie. Szczegóły na www.zlotespinacze.pl

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij