To nie pierwszy raz, gdy Netflix nawiązał współpracę z popularną marką w ramach promocji swojego serialu. Wystarczy wspomnieć o premierze trzeciego sezonu „Stranger Things” i wielu ciekawych inicjatywach z tym związanych.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Niedawno swoją premierę miała trzecia część „Domu z papieru”. W jej ramach na Rynku Głównym w Krakowie pojawiła się ogromna rzeźba przedstawiająca maskę Salvadora Dalego, która jest często wykorzystywana przez bohaterów serialu. Teraz z kolei popularna marka Diesel wprowadziła do sprzedaży limitowaną kolekcję inspirowaną produkcją.
Znajdziemy w niej 14 różnych części garderoby, nawiązujących do imion bohaterów serialu Netflixa oraz do wspomnianej maski Salvadora Dalego.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kolekcji towarzyszy też kampania reklamowa, którą przygotowała agencją Publicis Italy.
zdjęcia: instagram.com/diesel
PS
Netflix po raz kolejny zaskoczył nas świetną kreacją przygotowaną w ramach promocji nowego sezonu serialu – tym razem kultowa polska piosenkarka Beata Kozidrak zachęca do oglądania nowej części „Orange Is The New Black”.
PS2
W 2018 roku Netflix został partnerem Marszu Równości i Poznań Pride Week. Na jednej z kamienic w centrum miasta powstał tęczowy mural z bohaterką serialu „Orange Is the New Black”.
PS3
Niektóre marki przeżywałyby „katusze”, gdyby nagle z ich profilu w mediach społecznościowych ubyło kilkanaście tysięcy followersów. Jednak nie w przypadku brandu Diesel, który stworzył specjalną kampanię celebrującą utratę pewnych obserwujących.