W gdańskim ZOO pojawił się nietypowy rodzaj jaguara

W gdańskim ZOO pojawił się nietypowy rodzaj jaguara

W gdańskim ogrodzie zoologicznym pojawił się nowy mieszkaniec, który ma koła zamiast łap – Jaguar E-Pace. Nietypowa akcja stworzona w ramach projektu JaguArt British Automotive Gdańsk zwraca uwagę na to, że gatunek tego dzikiego zwierzęcia zagrożony jest wyginięciem.

W przeszklonym kontenerze w gdańskim ZOO umieszczony został oklejony w cętki Jaguar E-Pace, wraz z charakterystyczną tabliczką gatunkową, którą znaleźć można też przed klatkami pozostałych mieszkańców ogrodu zoologicznego. Akcja ta jest częścią projektu JaguArt British Automotive Gdańsk.

Mimo że w gdańskim ZOO zamieszkuje ponad tysiąc zwierząt reprezentujących prawie 200 gatunków z całego świata, to nigdy nie można było tam znaleźć jaguara. Zwierzę to jest bowiem zagrożone wyginięciem i jego liczebność stale się obniża. Nietypowa akcja British Automotive Gdańsk ma za zadanie więc zwrócić uwagę na ten problem.

zdjęcia: facebook.com/britishautomotivegdansk

PS

Microsoft w nietypowy sposób postanowił wypromować swoje nowe urządzenie – mysz Precision Mouse. Wykorzystał do tego Warszawskie ZOO, by jednocześnie zwrócić uwagę na gatunki zagrożone wyginięciem.

PS2

Gdańskie ZOO pod koniec września 2018 roku ruszyło z akcją #Olejolej, której celem była walka o życie orangutanów. Z pozoru zwykła kampania, lecz obrazy uświetniające ją namalowała samica orangutana, przebywająca w trójmiejskim Ogrodzie Zoologicznym.

PS3

Polski oddział Xiaomi postanowił wesprzeć pewien zagrożony gatunek małp – nosacza sundajskiego – adoptując go wirtualnie.

PS4

We wrocławskim ZOO zeszłoroczny Światowy Dzień Zwierząt obchodzono w nietypowy sposób – 14 zagrożonych gatunków z ogrodu zoologicznego dostało swoich ambasadorów z Klubu Sportowego Gwardia.

PS5

Z okazji 80. urodzin Łódzkiego Ogrodu Zoologicznego, lokalne marki rajstop Gabriella i Łódzka Rajtuza stworzyły pończochy z charakterystycznymi nadrukami.

PS6

„Save Our Species” to nazwa kampanii marki Lacoste, która w tym roku miała swoją drugą odsłonę. W jej ramach brand zmienił swoje charakterystyczne logo przedstawiające krokodyla na wymierające gatunki zwierząt – m.in. wieloryba, rysia iberyjskiego oraz żabę.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij