W gdańskim ZOO pojawił się nietypowy rodzaj jaguara

W gdańskim ZOO pojawił się nietypowy rodzaj jaguara

W gdańskim ogrodzie zoologicznym pojawił się nowy mieszkaniec, który ma koła zamiast łap – Jaguar E-Pace. Nietypowa akcja stworzona w ramach projektu JaguArt British Automotive Gdańsk zwraca uwagę na to, że gatunek tego dzikiego zwierzęcia zagrożony jest wyginięciem.

W przeszklonym kontenerze w gdańskim ZOO umieszczony został oklejony w cętki Jaguar E-Pace, wraz z charakterystyczną tabliczką gatunkową, którą znaleźć można też przed klatkami pozostałych mieszkańców ogrodu zoologicznego. Akcja ta jest częścią projektu JaguArt British Automotive Gdańsk.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Mimo że w gdańskim ZOO zamieszkuje ponad tysiąc zwierząt reprezentujących prawie 200 gatunków z całego świata, to nigdy nie można było tam znaleźć jaguara. Zwierzę to jest bowiem zagrożone wyginięciem i jego liczebność stale się obniża. Nietypowa akcja British Automotive Gdańsk ma za zadanie więc zwrócić uwagę na ten problem.

zdjęcia: facebook.com/britishautomotivegdansk

PS

Microsoft w nietypowy sposób postanowił wypromować swoje nowe urządzenie – mysz Precision Mouse. Wykorzystał do tego Warszawskie ZOO, by jednocześnie zwrócić uwagę na gatunki zagrożone wyginięciem.

PS2

Gdańskie ZOO pod koniec września 2018 roku ruszyło z akcją #Olejolej, której celem była walka o życie orangutanów. Z pozoru zwykła kampania, lecz obrazy uświetniające ją namalowała samica orangutana, przebywająca w trójmiejskim Ogrodzie Zoologicznym.

PS3

Polski oddział Xiaomi postanowił wesprzeć pewien zagrożony gatunek małp – nosacza sundajskiego – adoptując go wirtualnie.

PS4

We wrocławskim ZOO zeszłoroczny Światowy Dzień Zwierząt obchodzono w nietypowy sposób – 14 zagrożonych gatunków z ogrodu zoologicznego dostało swoich ambasadorów z Klubu Sportowego Gwardia.

PS5

Z okazji 80. urodzin Łódzkiego Ogrodu Zoologicznego, lokalne marki rajstop Gabriella i Łódzka Rajtuza stworzyły pończochy z charakterystycznymi nadrukami.

PS6

„Save Our Species” to nazwa kampanii marki Lacoste, która w tym roku miała swoją drugą odsłonę. W jej ramach brand zmienił swoje charakterystyczne logo przedstawiające krokodyla na wymierające gatunki zwierząt – m.in. wieloryba, rysia iberyjskiego oraz żabę.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij