Śniadanie to podstawa – czyli nowa kampania od OSM Piątnica

Rozpoczęła się najnowsza kampania OSM Piątnica pod hasłem „Śniadanie to podstawa”. Tym razem marka podkreśla jak ważną rolę pełni spożywanie pełnowartościowego śniadania każdego dnia oraz przekonuje, że warto wybierać naturalne i sprawdzone produkty.
O autorze
1 min czytania 2019-08-26

Najnowsza kampania promocyjna Piątnicy skupia się na podkreśleniu roli pełnowartościowego posiłku z wykorzystaniem tradycyjnych produktów nabiałowych. Scenerią trzech spotów reklamowych jest polska wieś, a bohaterką – znana już z wcześniejszych kampanii Piątnicy sympatyczna babcia Eugenia, autentyczna mieszkanka Podlasia. Spożywanie śniadania jest przedstawione zarówno w kontekście najważniejszego posiłku dnia, jak i umacniania więzi z bliskimi.

Wspólne posiłki przy stole od zawsze uważane są za symbol dobrych rodzinnych relacji. W kampanii Piątnica przywołuje pełne humoru i prawd życiowych powiedzonka odnoszące się do tego posiłku. „Bez śniadania to nie robota”, „Kiedy trzeba wstać, to śniadanie najlepiej wyciąga z łóżka”, czy „Nie masz siły? Pewnie śniadania nie jadłeś” –  te popularne zdania, zaczerpnięte z tradycyjnej, ludowej mądrości potwierdzają tylko, jak ważną rolę pełni pierwszy posiłek w codziennym życiu polskich rodzin.

Kampania obejmuje trzy spoty, w których można ponownie zobaczyć babcię Eugenię i dziadka Stasia z wnukami w otoczeniu malowniczych widoków podlaskiej wsi. Unoszący się w powietrzu zapach świeżo przygotowanego jedzenia, rodzinna i pełna humoru atmosfera dopełniają obrazu sielskiego klimatu. Marka w kampanii komunikuje, że śniadanie to podstawa i najważniejszy posiłek, dający siłę na cały dzień. Najlepsze jest takie, które bazuje na wysokiej jakości, naturalnych i sprawdzonych produktach z Piątnicy jak świeże mleko, wiejski twaróg czy śmietankowe serki do smarowania.



LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Działania promocyjne są prowadzone w TV i VOD oraz w formie szeroko zasięgowej kampani internetowej, która obejmuje m.in. aktywności w obszarze digital i social mediach. Za koncept i realizację kampanii oraz social media odpowiada agencja Plej ze strategicznym wsparciem Melting Pot, a za zakup mediów Five Media. Spoty przygotowało OTO Film. Kampania, która zaczęła się 24 sierpnia potrwa do 29 września.

Słuchaj podcastu NowyMarketing