Mike Tyson wpadł do Żabki, czyli nowa akcja marki Black i Żabki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mike Tyson wpadł do Żabki, czyli nowa akcja marki Black i Żabki

Żabka i Foodcare opracowały wyjątkową kampanię reklamową z wykorzystaniem ambasadora marki Black Mike'a Tysona.

Mike Tyson świetnie wpisał się w Żabkową konwencję spotów, wcielając się w rolę klienta. Spot jest kontynuacją platformy kreatywnej Żabki, która z sukcesem buduje markę tej sieci. Kampanii towarzyszą aktywności promocyjne w sklepach Żabka na największym produkcie Black Classic 250 ml oraz nowości lidera rynku energetyków – formacie 500 ml. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij