Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Mike Tyson wpadł do Żabki, czyli nowa akcja marki Black i Żabki

Żabka i Foodcare opracowały wyjątkową kampanię reklamową z wykorzystaniem ambasadora marki Black Mike'a Tysona.
O autorze
0 min czytania 2019-08-28

Mike Tyson świetnie wpisał się w Żabkową konwencję spotów, wcielając się w rolę klienta. Spot jest kontynuacją platformy kreatywnej Żabki, która z sukcesem buduje markę tej sieci. Kampanii towarzyszą aktywności promocyjne w sklepach Żabka na największym produkcie Black Classic 250 ml oraz nowości lidera rynku energetyków – formacie 500 ml.