PUMA rusza z drugą odsłoną projektu PUMA Talents

PUMA prezentuje drugą odsłonę projektu PUMA Talents. To kolejna inicjatywa marki, do której zaproszeni zostali artyści związani z polską sceną muzyczną. Tym razem ambasador marki Jan-Rapowanie zaprosił do współpracy Kubę Karasia.
O autorze
1 min czytania 2019-08-29

PUMA Talents to inicjatywa, której celem jest wspieranie młodych polskich artystów, a wybór zaproszonych do niej muzyków nie był przypadkowy. To indywidualiści, którzy podbijają polską scenę muzyczną, a ich wspólnym mianownikiem jest ogromny talent i pasja. Druga odsłona projektu PUMA Talents nawiązuje do wytrwałości w odkrywaniu swojego talentu. Utwór Jak Chciałbym Żyć został skomponowany i wyprodukowany przez Kubę Karasia. Jest to jego pierwsza kolaboracja z raperem i jednocześnie pierwszą produkcją, w której śpiewa. Razem z Janem-Rapowanie zwracają się do wszystkich zdolnych ludzi, zachęcając ich do podążania za swoim talentem. PUMA głośno mówi, że talent nie zawsze jest nam dany i swoim programem chce zmotywować wszystkich do ciągłego próbowania i poszukiwania obszarów, w których będą mogli się spełniać. Działania marki skierowane są do młodych ludzi, którzy mają odwagę być inni.

Piosence towarzyszy teledysk, stworzony przez Piotra Matejkowskiego i Gabriela Wołoszyna, którego akcja rozgrywa się na osiedlu. Klip pokazuje typowe sceny z życia artystów oraz ścieżki, mogące prowadzić do odkrycia talentu. Poprzez teledysk PUMA chce zachęcić wszystkich do podejmowania prób odkrywania talentów i do podążania nie zawsze utartymi szlakami. Częścią projektu jest również sesja zdjęciowa, zrealizowana przez fotografa Łukasza Dziewica.

Autorem koncepcji kreatywnej kampanii jest agencja high&, która odpowiada za strategię komunikacji, selekcję i współprace z artystami, nadzór nad produkcją utworu, teledysku i sesji zdjęciowej.

Za produkcję klipu i sesji zdjęciowej odpowiada OTO Film. Zakupem mediów zajmuje się Havas.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj