TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

PUMA rusza z drugą odsłoną projektu PUMA Talents

PUMA prezentuje drugą odsłonę projektu PUMA Talents. To kolejna inicjatywa marki, do której zaproszeni zostali artyści związani z polską sceną muzyczną. Tym razem ambasador marki Jan-Rapowanie zaprosił do współpracy Kubę Karasia.
O autorze
1 min czytania 2019-08-29

PUMA Talents to inicjatywa, której celem jest wspieranie młodych polskich artystów, a wybór zaproszonych do niej muzyków nie był przypadkowy. To indywidualiści, którzy podbijają polską scenę muzyczną, a ich wspólnym mianownikiem jest ogromny talent i pasja. Druga odsłona projektu PUMA Talents nawiązuje do wytrwałości w odkrywaniu swojego talentu. Utwór Jak Chciałbym Żyć został skomponowany i wyprodukowany przez Kubę Karasia. Jest to jego pierwsza kolaboracja z raperem i jednocześnie pierwszą produkcją, w której śpiewa. Razem z Janem-Rapowanie zwracają się do wszystkich zdolnych ludzi, zachęcając ich do podążania za swoim talentem. PUMA głośno mówi, że talent nie zawsze jest nam dany i swoim programem chce zmotywować wszystkich do ciągłego próbowania i poszukiwania obszarów, w których będą mogli się spełniać. Działania marki skierowane są do młodych ludzi, którzy mają odwagę być inni.

Piosence towarzyszy teledysk, stworzony przez Piotra Matejkowskiego i Gabriela Wołoszyna, którego akcja rozgrywa się na osiedlu. Klip pokazuje typowe sceny z życia artystów oraz ścieżki, mogące prowadzić do odkrycia talentu. Poprzez teledysk PUMA chce zachęcić wszystkich do podejmowania prób odkrywania talentów i do podążania nie zawsze utartymi szlakami. Częścią projektu jest również sesja zdjęciowa, zrealizowana przez fotografa Łukasza Dziewica.

Autorem koncepcji kreatywnej kampanii jest agencja high&, która odpowiada za strategię komunikacji, selekcję i współprace z artystami, nadzór nad produkcją utworu, teledysku i sesji zdjęciowej.

Za produkcję klipu i sesji zdjęciowej odpowiada OTO Film. Zakupem mediów zajmuje się Havas.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj