Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Zalando głównym partnerem programu „Stylowy Projekt” w TVN Style

Zalando i TVN Style łączą siły przy produkcji „Stylowego projektu” – nowego programu, w jesiennej ramówce stacji, w którym w walce o tytuł najlepszego stylisty wezmą udział entuzjaści mody z całej Polski. Gospodarzem programu będzie znany projektant Tomasz Ossoliński.
O autorze
1 min czytania 2019-08-30

„Stylowy projekt” to nowy program TVN Style, w którym styliści – zarówno amatorzy jak i ci już doświadczeni – będą rywalizować o tytuł najlepszego stylisty. W każdym z 8 odcinków uczestnicy wezmą udział w różnych konkurencjach tematycznych, które sprawdzą ich kreatywność, zdolności artystyczne oraz znajomość świata mody. Wszystkie ubrania, obuwie i akcesoria, które wykorzystywać będą do tworzenia stylizacji, pochodzą z Zalando. Widzowie zainspirowani stworzonymi zestawami, znajdą poszczególne elementy stroju na Zalando.pl. Zwycięzca show zostanie nagrodzony stażem u projektanta mody Tomasza Ossolińskiego, pełniącego rolę prowadzącego program, a także publikacja zdjęć swoich stylizacji na platformie Zalando.pl.

W jury zasiądą trzy topowe postacie świata mody: modelka Anna Jagodzińska, stylistka magazynu „Vogue Polska”, Karolina Gruszecka oraz Agnieszka Ścibior stylistka magazynu „Viva! Moda”. Gościnnie wystąpią także topowe influencerki Jessika Mercedes Kirschner (Jemerced) oraz Julia Kuczyńska (Maffashion). Przy charakteryzacji modelek i modeli występujących w programie wykorzystane zostaną kosmetyki z oferty Zalando Beauty. Zdjęcia do formatu powstają w Centrum Praskim Koneser, przestrzeni eventowej w Warszawie.

– Rozwój lokalnego contentu, dzięki któremu możemy jeszcze bardziej zbliżyć się do naszych klientów w Polsce, jest jednym ze strategicznych celów Zalando na nadchodzące lata. Realizacja działań takich jak „Stylowy projekt”, zachęca widzów do zainspirowania się nowymi stylami i trendami dostępnymi na Zalando. Jesteśmy przekonani, że podejmujemy znaczący krok, który pozwoli Zalando stać się miejscem pierwszego wyboru, do którego trafiają Polacy, gdy myślą o modzie – mówi Dawid Pożoga, marketing lead na Polskę w Zalando

Wspólne działania Zalando Polska i stacji TVN Style to pierwsza tak duża produkcja z lokalnym partnerem telewizyjnym. Pomysł na stworzenie show zrodził się ze współpracy stacji telewizyjnej TVN Style, Domu Mediowego OMD Media Direction oraz polskiego zespołu marketingu Zalando.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Program będzie emitowany w każdą sobotę o godzinie 17:50 na antenie TVN Style począwszy od 31.08.2019 oraz na antenie TVN o godzinie 16:00 od 07.09.2019. Wybrane stylizacje uczestników, promowane będą również na Zalando.pl, w mediach społecznościowych oraz w newsletterach Zalando.

Słuchaj podcastu NowyMarketing