Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

1 września 1939 roku na okładkach światowej prasy w ramach akcji PFN

1 września 1939 roku na okładkach światowej prasy w ramach akcji PFN
Najbardziej wpływowe tytuły prasowe świata w swoich weekendowych wydaniach (30.08-01.09) zaprezentują dodatkowe okładki, a dokładniej te, które pojawiły się 1 września 1939 roku. Ponadto, w czasopismach zostaną opublikowane teksty m.in. wybitnych historyków, polityków czy ekonomistów.
O autorze
1 min czytania 2019-08-30

„Mijają dekady, ostatni świadkowie wydarzeń 1 września odchodzą, zaś naszym zadaniem jest ułatwienie międzypokoleniowej transmisji pamięci – stanie na straży prawdy. Jako naród, wciąż mierzymy się ze skutkami społecznymi, kulturowymi i gospodarczymi zbrodni II Wojny Światowej, ale też jesteśmy zobowiązani głosić prawdę, która bywa zniekształcana w Polsce i za granicą oraz nadrabiać wieloletnie zaniedbania w polityce historycznej. Polska Fundacja Narodowa realizuje swoje zadania, wyznając zasadę, że patriotyzm i podmiotowość obywatelska opiera się na rzetelnej analizie źródeł, dążeniu do prawdy i znajomości historii, która jest wiedzą, ale przede wszystkim transmisją pamięci” – czytamy w opisie kolejnej edycji kampanii Polskiej Fundacji Narodowej pod hasłem „Opowiedz swoją historię, zanim zrobią to za ciebie inni”.

W ramach inicjatywy najbardziej wpływowe tytuły prasowe świata w swoich weekendowych wydaniach, w dniach 30 sierpnia – 1 września br., zaprezentują dodatkowe okładki – a dokładnie te, które pojawiły się 1 września 1939 roku. 

W piątkowy poranek 30.08 wydania pojawiły się w Niemczech – Die Welt, Belgii – Le Soir, Francji – Le Figaro. Kolejne tytuły – we Francji, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, USA – pojawią się w sobotę 31.08 i niedzielę, 1 września.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Poza okładkami z 1939 r. opublikowane zostaną we wiodących tytułach prasy światowej również teksty wybitnych historyków, ale też filozofów idei, polityków, ekonomistów, ludzi kultury, słowem, liderów opinii, wyjaśniające, co stało się 1 września 1939 r., a także co działo się w Polsce w ciągu tych 80 lat. 

zdjęcie: facebook.com/PolskaFundacjaNarodowa

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Polska Fundacja Narodowa w ramach promocji 100-lecia odzyskania przez Polskę niepodległości zaprosiła do współpracy światowej sławy aktora i reżysera – Mela Gibsona. W spocie wolność jest porównana do domu – bezpiecznego, ciepłego i rodzinnego miejsca.

PS2

Dzielenie się opłatkiem, 12 potraw, miejsce dla niespodziewanego gościa przy wigilijnym stole i Kolędnicy – znany francuski aktor Jean Reno w bożonarodzeniowym spocie Polskiej Fundacji Narodowej wcielił się w postać dziadka, który opowiada wnuczce o polskich tradycjach świątecznych.