TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Digital Kingdom obsługuje marki Ferrero Rocher i Raffaello

Agencja po wygranym przetargu odpowiada za kompleksową obsługę digital dwóch marek z portfolio Ferrero Polska Commercial.
O autorze
0 min czytania 2019-09-03

Do zadań Digital Kingdom należy opracowanie i egzekucja strategii obecności marek w kanałach interaktywnych oraz bieżąca kreacja contentu, social content management, community management wraz z wdrażaniem aktywacji specjalnych oraz realizacja sesji zdjęciowych dla obu marek.

– Praca dla tak znanych i lubianych marek, to nobilitacja dla każdej Agencji. Cieszę się, że nasze podejście strategiczno-kreatywne zostało ocenione, jako najlepiej odpowiadające na potrzeby marek Ferrero Rocher i Raffaello – komentuje Gustaw Rozmarynowski, new business & account director w Digital Kingdom.