Żywiec zachęca, by „Dać butelce drugie życie”

Żywiec zachęca, by „Dać butelce drugie życie”
Marka Żywiec ruszyła z nową akcją pod hasłem „Daj butelce drugie życie”, w ramach której zachęca konsumentów do oddawania do sklepów butelek zwrotnych po piwie, nawet bez paragonu.
O autorze
1 min czytania 2019-09-04

Blisko połowa piwa sprzedawanego przez markę Żywiec zapakowana jest w butelki zwrotne, najbardziej przyjazne dla środowiska opakowanie – ich używanie ogranicza przede wszystkim ilość śmieci. Niestety, każdego roku nawet blisko 100 mln butelek zwrotnych ląduje w śmietnikach.

W związku z tym Żywiec ruszył z nową akcją pod hasłem „Daj butelce drugie życie”, w ramach której zachęca konsumentów do oddawania butelek zwrotnych takich marek jak m.in. Żywiec, Warka, Tatra, Specjal, Królewskie oraz EB w wybranych punktach sprzedaży, nawet bez paragonu. Za każdą butelkę zwrotną producenta oddawaną do sklepu można otrzymać 0,35 zł, nawet jeśli została ona zakupiona w innym miejscu.

Dziś butelki zwrotne bez paragonu można oddać w około 1000 sklepach oznaczonych logotypem kampanii „Daj butelce drugie życie”. Pełna lista punktów, które biorą udział w akcji dostępna jest na stronie. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Dzięki Kompanii Piwowarskiej w Poznaniu łatwiej będzie zwrócić butelki po piwie. 9 sierpnia br. w pobliżu Lech Browary Wielkopolski został uruchomiony punkt, w którym można oddać butelkę zwrotną każdego producenta i otrzymać za nią kaucję od 0,3 zł do 0,5 zł.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Także w Warszawie podejmowane są działania mające na celu walkę z zanieczyszczaniem środowiska. W ramach globalnej akcji #NeverSettle Coca-Cola we współpracy z Miastem Stołecznym Warszawa i Fundacją Nasza Ziemia ufunduje miastu 10 nowoczesnych automatów do oddawania opakowań szklanych, plastikowych i aluminiowych.

PS3

Zamiast wykorzystywać biodegradowalne opakowania do sześciopaków piwa, Corona poszła o krok dalej i postanowiła zaprojektować puszki w taki sposób, by móc je połączyć, nie wykorzystując przy tym dodatkowej folii plastikowej. Rozwiązanie to nosi nazwę Fit Pack i obecnie jest w fazie testowej.