Qarson stawia na technologię VR – wielkopowierzchniowy salon samochodowy zmieścił się na 64 m2

Qarson stawia na technologię VR – wielkopowierzchniowy salon samochodowy zmieścił się na 64 m2

Qarson, marka sprzedaży aut na abonament, udowadnia, że nawet na niewielkiej powierzchni można zmieścić wielkoformatowy salon. W warszawskiej Galerii Młociny pojawił się nowy cyfrowy salon samochodowy brandu, w którym wykorzystywana jest technologia VR.

Popularne marki coraz częściej stawiają na innowacyjne rozwiązania, które zapewnią konsumentom nowe doświadczenia zakupowe. Były już inteligentne lustra w salonie Nike w Galerii Wroclavia, które wchodziły w interakcję z klientami, oraz skanery platformy Eobuwie.pl, które dobierały odpowiedni rozmiar obuwia.  

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Teraz na nietypowe rozwiązanie wpadła marka sprzedaży aut na abonament Qarson, której w swoim nowym cyfrowym salonie samochodowym w Galerii Młociny, na powierzchni zaledwie 64 m2, udało się zmieścić m.in. minivana, dwa crossovery oraz dodatkowo kilka aut miejskich. W jaki sposób? 

Otóż, dzięki wykorzystaniu technologii wirtualnej rzeczywistości. Teraz każda osoba może w prosty sposób „znaleźć się” za kierownicą samochodów takich marek jak Renault, Suzuki, Volkswagen, Toyota, Nissan czy elektryczna Tesla.

Cyfrowy salon samochodowy marki Qarson ma charakter pop-upu, w związku z czym w warszawskiej Galerii Młociny działa od 23 sierpnia br. do końca września. 

PS

30 sierpnia 2018 roku w Posnanii eobuwie.pl otworzyło kolejny sklep w przełomowym formacie. Marka zaproponowała klientom poznańskiego centrum handlowego nowatorski sposób kupowania butów. Zamiast oglądać towar na półkach, mogą zamawiać produkty na sklepowych tabletach lub własnych urządzeniach mobilnych.

PS2

Żabka również wprowadza coraz to innowacyjniejsze rozwiązania w swoich sklepach, czego przykładem jest „sklepu jutra”.

PS3

CCC i Microsoft zawarli porozumienie o partnerstwie w zakresie innowacji i stworzyli inicjatywę Retail aCCCelerator – inkubator projektów z potencjałem do transformowania branży handlowej, którego celem jest przyspieszenie rozwoju innowacyjnych pomysłów i produktów dedykowanych dla klientów i firm oferujących produkty modowe.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij